Welkom bij Motorforum.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28
Like Tree1Likes

Onderwerp: Nief boekske

1000cc
    Merk moto
    KTM + HUSABERG
    Type moto
    SMT990 - FE390
    Bouwjaar moto
    2009 - 2012

Re: Nief boekske

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fore
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zappa
    ... hoop op veel ritjes te kunnen doen
    ... zandbak- of asfaltritten

beide! beetje aan sport doen en misschien elke dag starten met 1uurtje offroad en dan nog wat onroad, als mijn achterband dat nog toelaat, bijna ijzer zichtbaar nee eigenlijk : weer centjes uitgeven

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Voilą, vandaag weer rond de 650 kilometers toegevoegd.

Ik vraag me toch af waarop M&T zih baseert om dit de beste routes ut het verleden te noemen. Ik vond RBR1 onder Luik al niet zo fantastisch en dan nu zo ver moeten rijden voor och arme een ritje van 170 km, dat voor 75 % bestaat uit rijden van dorp tot dorp... De 50 km/u zones komen me de strot uit.

Tussendoor toch wat genoten van vergezichten. Je rijdt de route best zoals vandaag met goed weer. Rijtechnisch is het ook niet uitzonderlijk. Als het zo verder gaat, zal ik weer zoals de vorige jaren gewoon de vragen bezoeken.

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

50cc

Wij gaan deze RBR2 morgen doen 17/4.. ook zoiets rond de 600km.
    Amai; als het 75% van de tijd door 50 km/u dorpkes is dan zal het ook rap tegensteken.

We gaan ook eens langs Cap Gris-Nez passeren (valt te zien welk uur het is)
    Gaat de rest van de RBR's ook in 't buitenland liggen? want dan zal ik beter eens uitkijken aan een pech-buitenland formule..

50cc
    Merk moto
    Yamaha
    Type moto
    Bulldog
    Bouwjaar moto
    2005

Ik heb de RBR2 vorige dinsdag gereden, in omgekeerde volgorde en enkel de vragen bezocht. Ik heb tamelijk kunnen doorrijden van vraag naar vraag. Ze liggen dan maar zo'n 20 ą 30 km uit elkaar. Daarna naar Cap-Blanc-Nez doorgereden, kwestie van wat zeelucht op te snuiven. De white cliffs van Dover waren duidelijk zichtbaar. 690 km gedaan die dag. Opvallend weinig flitskastjes gezien, of ik heb ze niet gezien natuurlijk, maar dan zal ik het wel binnenkort weten !

50cc

Vandaag dus de RBR 2 gedaan.. Begonnen in ST.Omer, de volledige toer gedaan maar niet terug naar ST.Omer.. Vanaf vraag 4 de GPS op richting 'Home' gezet.
    540km op de teller, Door dat er veel autostrade aan te pas komt valt het al bij al nog mee die grote afstand.
    Inderdaad, er zijn vele dorpjes die doorkruist worden, en waar er soms maar 30 mag gereden worden, maar gelukkig is er tussen de dorpen af en toe mooie prachtige en glooiende stukken waar er eens goed aan de hendel kan gedraaid worden.

Ik heb ervan genoten, laat de volgende maar komen.

Spijtige is als men dit op zondag doet.. la dolce France sluit alles op zondag en het was niet evident om plaatskes te vinden om eens bij te tanken (zowel de mens als machine).... tip.. .voltanken in de grote steden (bvb ST Omer)

Onderweg nog 1 belg tegengekomen met een K####LT en nog iemand met de auto die de RBR deed..

50cc

Zaterdag het ritje gereden. Nu ja, ritje.. 792km. Kleine omweg gemaakt, waypoint 16 naar rechts richting Cap-Blanc-Nez, wandelinkje rond de rots en terug richting waypoint 17.
    Alles bij elkaar een mooie dag, trage rit (maar daar stoor ik me niet aan.) Toch enkele spijtige punten waarvan ik hoop dat ze er in de volgende RBR's rekening mee houden.
    Wat een slordig Tripy bestand. Onvoldoende waypoints, route naast de weg etc. Volgens mij een gdb geimporteerd in Road Tracer en snel opgeslagen als *.trb. Niks (of toch niet veel) nagezien en de route al zeker niet hertekend. Ik begrijp dat het moeilijk is om de waypointnummers syncroon te krijgen voor alle formaten, maar op deze manier is het ook maar niks.
    Geen extra poi als tankbeurt. We zitten in een ander land, het had dus geen luxe geweest had ik kunnen zien waar het volgend tankstation was. En waarom eigenlijk naar een ander land? Zoveel mooie plaatsen hier in Belgiė. Straks zal er Duitsland ook nog wel aan zitten te komen, die zal ik dan met de wagen moeten doen... jammer.
    Gelukkig is dit enkel mijn mening
    Toch een mooie dag beleefd, vroeg vertrokken en voor het avondeten terug thuis.

Uthrex

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uthrex
    Straks zal er Duitsland ook nog wel aan zitten te komen, die zal ik dan met de wagen moeten doen... jammer.

Koop dan een moto !

Sorry, ik had wat zin in Intruder-bashen.

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

250cc
    Merk moto
    Het gaat vooruit
    Type moto
    Recht zittende

Unhappy Nief boekske april

Ik heb mijn boekske ook gekregen, maar nu weet ik nog niet waarom ik het niet op mijn iPad kan downloaden al de vorige nr wel en deze niet? Ik heb er de app afgesmeten ,terug opgezet ,alles geprobeerd maar niets ,of is het nog niet beschikbaar ?

Groeten Hans
    Belg

Laporte Hans
    ************************************************** ************************************************** ******

750cc
    Merk moto
    honda
    Type moto
    cbr250r
    Bouwjaar moto
    2012
    Wanneer beginnen de nieuwe roadbookrally's eigenlijk? Ik dacht toch vanaf maart, maar er stond nog geen in.
    'm gonna wake you up early cause i'm gonna take a ride with you.
    It's not a big motorcycle,
    Just a groovy little motorbike.
    It's more fun than a barrel of monkeys,
    That two-wheeled bike.
    We'll ride on out of town
    To anyplace i know you like.
    It climbs the hills like a matchless,
    Cause my honda' built really light.
    When i go in to the turns
    Better hang on tight.
    I'd better turn on the lights
    So we can ride my honda tonight.
    http://www.youtube.com/watch?v=WqKi_9p1zks

1000cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the riding man Bekijk berichten
    Wanneer beginnen de nieuwe roadbookrally's eigenlijk? Ik dacht toch vanaf maart, maar er stond nog geen in.
    Allee ge kunt aan die nieuwe roadbookrally's beginnen wat de eerste staat er in ,ziet er goed uit

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum rechten