Welkom bij Motorforum.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28
Like Tree1Likes

Onderwerp: Nief boekske

1000cc
    Merk moto
    BMW - VESPA
    Type moto
    R1200GS / 300GTS
    Bouwjaar moto
    2007-2009

Nief boekske

van april is toegekomen : wreed dik, + vakantiespecial , juist voor ''t WE! Jammie
    Als de kat van huis is, is er nog steeds het poesje van de buurvrouw!

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Re: Nief boekske

Mijne nog altijd niet. Effe verder kijken. Blijkt dat ik mijn abo moest vernieuwen, en de overschrijving ligt hier nog te liggen.

Ik zal morgen dus wel ene in de winkel gaan kopen. Want ik ga zaterdag de volgende RBR afhaspelen. En afhaspelen is het goede woord. Ik moet 's avonds fluiten, dus moet ik op tijd terug thuis zijn. En de route van slechts 170 km ligt wel in Frans-Vlaanderen. Dat betekent 170 km route, en ongeveer 450 km autosnelweg !

Jawadde...

Wie zegt nog dat muziek uit den boze is op de motor. Ik ga mijn MP3's nodig hebben om niet in slaap te vallen ...

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

1000cc
    Merk moto
    BeeYamWee
    Type moto
    A cow named Gertruud & Ne Blaawe Geschelpte

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F M
    Mijne nog altijd niet. Effe verder kijken. Blijkt dat ik mijn abo moest vernieuwen, en de overschrijving ligt hier nog te liggen.

Ik zal morgen dus wel ene in de winkel gaan kopen. Want ik ga zaterdag de volgende RBR afhaspelen. En afhaspelen is het goede woord. Ik moet 's avonds fluiten, dus moet ik op tijd terug thuis zijn. En de route van slechts 170 km ligt wel in Frans-Vlaanderen. Dat betekent 170 km route, en ongeveer 450 km autosnelweg !

Jawadde...

Wie zegt nog dat muziek uit den boze is op de motor. Ik ga mijn MP3's nodig hebben om niet in slaap te vallen ...
    Mijn exemplaar vorige vrijdag ook al verorberd ... en in de "Vakantiespecial staat o.a. toch wel just de bestemming van ons zomertoerke in juli zekers : de Franse Voor-Alpen-meren Annecy, Bourget en Leman :P

De tweede RBR-rit hou ik nog efkes liggen : OsMaa heeft ergens nog een Flair-adreske in Calais liggen en dan pakken we en-passant de Cote-Opale en de Caps nog ne keer mee
    TE is nooit goe ... alleen in TEvreden en TEgoei ..........................................en TEquilla

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

En achteraf gezien heb ik geen recht op klagen. Ik rijd regelmatig richting Luxemburg, Eifel en soms zelfs Moezelstreek. De mensen van de Vlaanders kunnen dat alleen maar met heel veel snelwegkilometers of met overnachting. Nu het voor mij één keer de andere kant op is, moet dat maar. Het zal zo ook wel plezant zijn ! En mijn motor is heel geschikt om die snelwegkilometers af te leggen, dus...

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Is er eigenlijk nog iemand hier die RBR2 ingepland heeft voor nu zaterdag ?

1000cc
    Merk moto
    KTM + HUSABERG
    Type moto
    SMT990 - FE390
    Bouwjaar moto
    2009 - 2012

nee, maar volgende week heb ik verlof, hoop op veel ritjes te kunnen doen

1000cc
    Merk moto
    Japanese rashond
    Type moto
    stoere stofzuiger V2.1
    Bouwjaar moto
    2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zappa
    ... hoop op veel ritjes te kunnen doen
    ... zandbak- of asfaltritten
    Praat niet over jezelf, dat zullen wij wel doen ... als je weg bent.

Op de tekenplank in 1956 ...
    Op de markt in 1957

50cc
    Merk moto
    Yamaha
    Type moto
    Bulldog
    Bouwjaar moto
    2005

Nee, ik doe hem volgende week. Ik heb eens gekeken op google maps. Voor mij worden het 635 km waarvan het merendeel autostrade kilometers. Ik doe ook enkel de vragen, niet de route, heb gene Garmin of Tripy, enkel een simpel Miootje.

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Amaai, dat zijn dan heel veel kilometers voor weinig plezier.

50cc
    Merk moto
    Yamaha
    Type moto
    Bulldog
    Bouwjaar moto
    2005

Amaai, dat zijn dan heel veel kilometers voor weinig plezier.

Het is mij om de wedstrijd te doen, niet de route. Doe zo al genoeg tripjes waar ik veel plezier aan beleef.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Forum rechten