Welkom bij Motorforum.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: RBR3

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

RBR3

Ik hoor van mijn vriend dat deze rit loopt van Boulogne-s-Mer naar Breskens...

Weer dezelfde streek dus als de vorige. Die hadden ze beter samen in 1 boekske gezet, dan konden we die vragen in één keer afwerken. 260 km naar Boulogne van hieruit...

Ik laat het aan mijn vriend over de rit te rijden. Hij heeft al een hotelletje geboekt bij Boulogne vanavond en gaat morgen de rit samen met zijn vrouw afwerken.

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

1000cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    VFR 800
    Bouwjaar moto
    1998

Re: RBR3

Al die moeite, en uiteindelijk gaat het toch van een schiftingsvraag afhangen ...

Wat ik mij dan afvraag : ge moet u nekeer voorstellen als ge daar systeembeheerder zijt, hoe groot de verleiding wel niet moet zijn om effe rap een countje te doen van het aantal inschrijvingen Dat getalleke is een dikke 25.000€ waard.

250cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    K 1300 S

Troost U , den IT'er van M&t slaapt rustig verder. Ik dacht van AHA de nieuwe is uit want ze hebben hier al RBR3 , eens gaan kijken op de site of er iets leuks instaat.......maar daar staat nog die van vorige maand.

250cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    K 1300 S

Ondertussen de M&t vastgehad in de boekenwinkel (en teruggezet) die RBR is een rechte streep kustweg van begin tot eind .... en dat is dan een van de beste toeren van de afgelopen 10 jaar denk het niet , rara jongen toch...

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Aaimwifstjoepid.

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

50cc
    Merk moto
    Yamaha
    Type moto
    Bulldog
    Bouwjaar moto
    2005

Vandaag de RBR3 afgehaspeld. Leuk in Frankrijk en ontspannen rustig, leuk in Holland, ook ontspannen en rustig kunnen rijden, maar o zo f**ckung klote in België. Flitspalen, druk verkeer, oude vrouwtjes die oversteken als het rood is, bompa der achter aan, een volledig dichtgebouwde kustlijn van De Panne tot Knokke, files, werken, en dan nog de terugrit via de N49 en de E313. Allé... we kennen het wel allemaal. Wat is het toch fijn om hier te rijden.

Toch een vraagje dat ik in het midden gooi : bij de hotelboot in Koksijde telde ik ** patrijspoorten + 1 in een deur aan de achterkant. Zou dat ook een patrijspoort zijn aangezien dit in feite niet tot de romp behoort. Ik zou een foto hebben bijgevoegd maar dat lukt mij hier niet. Enfin, diegene die de RBR3 deden, weten wat ik bedoel.

Misschien krijg ik wel een antwoord van M&T... "KLETS"... wordt wakker jongen.

750cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alain48
    "KLETS"... wordt wakker jongen.

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Wij gokken erop dat ze meetelt.

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Geen zin om een nieuw topic te beginnen over RBR4.

Tip aan de maker van het gdb-bestand: het is niet echt nodig om een waypoint van je thuisadres inclusief telefoonnummer in het bestand achter te laten. Wie weet zijn er onverdraagzame mensen die de route niet de moeite waard vinden, en dat eens in je gezicht willen komen vertellen...

500cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F M
    Geen zin om een nieuw topic te beginnen over RBR4.

Tip aan de maker van het gdb-bestand: het is niet echt nodig om een waypoint van je thuisadres inclusief telefoonnummer in het bestand achter te laten. Wie weet zijn er onverdraagzame mensen die de route niet de moeite waard vinden, en dat eens in je gezicht willen komen vertellen...
    Dat heeft al in ik weet niet hoeveel routes gestaan. Ze leren het maar niet . (of het kan ze geen kl schelen )
    Diligentia, Vis, Celeritas
    To Ride, Shoot Straight, And Speak The Truth (Jeff Cooper+)

Forum rechten