Heb hetzelfde probleem heb gisteren contact opgenomen met de verkoper afwachten wat zijn reactie zal zijn. Grt
Beste vrienden ik heb gisteren een moto gps gekocht van mappy mini 330 iemand ervaring mee staat al een uur aan maar krijg geen sat. verbinding krijgen ligt buiten
Heb hetzelfde probleem heb gisteren contact opgenomen met de verkoper afwachten wat zijn reactie zal zijn. Grt
Zeg mannekes, één draadje hierover is al genoeg, hoor.![]()
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
Aan de twee eerste posters, zie dat die nieuw uit de verpakking helemaal opgeladen is voordat je die laat zoeken naar gps sat.
Die eerste laadbeurt kan lang tot zelfs zeer lang duren.
Had dat ook voor, gps maakt nu zelfs meteen contact binnen aan het raam.
Niets mis met dat toestel overigens, check out de original topic bij gps header. Deze is nu afgesloten omdat de discussie wat uit de hand gelopen was, door iemand die er blijkbaar zijn levenswerk van gemaakt heeft deze gps overal af te breken.
Met de updates ter beschikking gesteld door Bas232 gaat die GPS zelfs een vitesse hoger, maar helaas worden die files regelmatig gewist, vraag mij af wie zich daar mee bezig houdt![]()
Sorry, hier moet ik even op reageren. Het topic is afgesloten omwille van het ingaan tegen forumregels:Oorspronkelijk geplaatst door vortex155
Forumregels
Hou het wel proper en beleefd, anders komen onze moderators in actie.
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
Waar staat de popcorn?![]()
Me gusta la moto, me gustas tu.
Where is the popcorn?![]()
![]()
![]()
![]()
Spambots lusten ook popcorn !!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb deze gps ook al een tijdje, ik ben er echt zeer tevreden van en heb bovenstaand probleem niet gehad.
Wel heb ik al gelezen dat er nog wat mensen zijn die dit probleem hebben gehad, is gewoon een productiefout.
Het beste ga je terug naar de winkel, je hebt waarschijnlijk toch nog garantie hé.
Zoniet, hopen dat het plots terug werkt![]()
edit: zie net dat dit topic redelijk oud is, nuja, misschien heeft iemand hier nog wat aan
Grtn