Welkom bij Motorforum.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13
    F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Re: RBR 6 fout in eerste vraag.... wat nu.....

Inderdaad, elk jaar opnieuw fouten...

Daarnaast, wat ze dit jaar aankondigden als de beste roadbooks uit 20 jaar geschiedenis. Nu weer: een rit van ocharme 150 km. Rond Gent.

Ik zoek wel uit wanneer ik eens naar de 4 vragen rijd (waarschijnlijk in combinatie met de vragen van 14 of 2 andere RBR's), want als ik een dagje kan gaan motorrijden ga ik echt niet richting Gent uit.

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

50cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulRT

Misschien iets te ver gezocht maar kun je niet gewoon het roadbook volgen
    das toch de bedoeling van een Roadbook Rally
    Niet dat ik de oude stempel way of working achterhaald vind of ne jonge kadee ben (met mn 25+ jaar motor rijervaring) waarvoor 't allemaal rap moet gaan... nee; maar als je kan kiezen voor een pijltje-bolleke plan onder je tanktas te stoppen en daar elke 200m eens naar gaat kijken (maw je baan niet echt in 't oog houdt) of via gesproken instructies van de modern technology waar je je baan (of liever gezegd de flitspalen en snelheids limieten om de 200m) mee kan in 't oog houden, dan is de keuze voor mij gemaakt..

Thanks ook aan F M voor de coords.

JP

50cc

Nogmaals thanks F M voor de coordinaten... die waren exact... maar man wat was dat exacte punt way-off het rode bolleke op het plan !

De Vraag 3 is ook al niet meer te vergelijken met de foto... er wordt precies regelmatig andere borden op de muur gehangen.

JP

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum rechten