Welkom bij Motorforum.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13
    125cc
    Merk moto
    Yamaha
    Type moto
    FJR 1300 AS
    Bouwjaar moto
    2008

RBR 6 fout in eerste vraag.... wat nu.....

Hoi,

Ik heb vandaag RBR 5 & 6 gereden, maar bij vraag 1 van RBR 6 kon ik het antwoord niet vinden, ik ben zeker dat ik bij het juiste monument stond maar het antwoord op de vraag staat niet op het invulformulier.
    Op het online invulformulier hebben ze trouwens de foto niet gephotoshopt en zie je duidelijk staan:
    A nos Glorieux Morts.
    Ik heb daar een paar keer dat dorp doorgereden om toch maar zeker te zijn dat het niet een fout was in de gps route maar er stond maar 1 monument, de straat was juist, het WP was juist dus is er volgens mij wel degelijk een fout gelopen in de keuze antwoord mogelijkheden.
    Wat nu.....

Groetjes,
    Jopet
    Alles wat omhoog gaat komt ook weer naar beneden, behalve mijn gewicht....

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Re: RBR 6 fout in eerste vraag.... wat nu.....

Op de motorsite staat de mededeling dat die vraag vervalt wegens geen juist antwoord aanwezig.

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Ik ben net trug. Ik heb vandaag de vragen van RBR4, 5 en 6 gaan oplossen. Gewoon van vraag naar vraag, dus zelfs een paar keer via de snelweg van de ene naar de andere.

Er is nog een probleempje met vraag 2 van de Parijs-Roubaix-route. Tis te zeggen, het rode bolletje dat ze op de route getekend hebben ligt op een verkeerde plaats. De vraag ligt op WP 44 van het roadbook, dat klopt. Maar het rode bolletje is getekend op WP 46. Vermits ik mijn waypoint op de gps op de plaats van het bolletje geplaatst had, heb ik daar een hele tijd staan zoeken. Gelukkig kwam er net een GS-rijder + co van Heist-Op-Den-Berg langs die me verder geholpen heeft.

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

50cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F M
    Er is nog een probleempje met vraag 2 van de Parijs-Roubaix-route. Tis te zeggen, het rode bolletje dat ze op de route getekend hebben ligt op een verkeerde plaats. De vraag ligt op WP 44 van het roadbook, dat klopt. Maar het rode bolletje is getekend op WP 46. Vermits ik mijn waypoint op de gps op de plaats van het bolletje geplaatst had, heb ik daar een hele tijd staan zoeken..
    Ik probeer ook bij benadering zo correct mogelijk waypoints met de vragen te plaatsen in de GPS, daar waar men bolletjes op de kaart tekent... want de verwijzing naar de WP's klopt meestal ook niet...

Hier ook.. men zegt WP44 voor vraag 2 van RBR6.. maar tekent het bolletje op WP46... nog eens te meer... WP44 vind ik totaal niet op de route in de ge-downloade .gdb file... wat een miserie allemaal...

Kan er iemand me de exacte locatie van de RBR6 Vraag 2 doorspelen AUB ?

thanks
    JeepeeS

250cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeepees
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F M
    Er is nog een probleempje met vraag 2 van de Parijs-Roubaix-route. Tis te zeggen, het rode bolletje dat ze op de route getekend hebben ligt op een verkeerde plaats. De vraag ligt op WP 44 van het roadbook, dat klopt. Maar het rode bolletje is getekend op WP 46. Vermits ik mijn waypoint op de gps op de plaats van het bolletje geplaatst had, heb ik daar een hele tijd staan zoeken..
    Ik probeer ook bij benadering zo correct mogelijk waypoints met de vragen te plaatsen in de GPS, daar waar men bolletjes op de kaart tekent... want de verwijzing naar de WP's klopt meestal ook niet...

Hier ook.. men zegt WP44 voor vraag 2 van RBR6.. maar tekent het bolletje op WP46... nog eens te meer... WP44 vind ik totaal niet op de route in de ge-downloade .gdb file... wat een miserie allemaal...

thanks
    JeepeeS

Misschien iets te ver gezocht maar kun je niet gewoon het roadbook volgen
    das toch de bedoeling van een Roadbook Rally
    Ik ben geen BMW-rijder maar een motorrijder die toevallig met een BMW rijdt

750cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulRT

Misschien iets te ver gezocht maar kun je niet gewoon het roadbook volgen
    das toch de bedoeling van een Roadbook Rally
    jommo Pol, jij bent dan ook nog van den ouwe stempel hè voor de jeugd van tegenwoordig moet het vooral snel en in gewikkeld zijn

250cc

touché

Ik ben geen BMW-rijder maar een motorrijder die toevallig met een BMW rijdt

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeepees
    N50 22.751 E3 25.854

At your service

50cc

Eigenlijk ook een foute vraag. Want aan de linkerkant van de straat hangt een ander tonnage dan aan de rechterkant. En alleen door de foto die online staat te zien kunt ge weten wat het juiste antwoord is. En niet door de vragen in het boekske. Tis dus wel degelijk het bord aan de linkerkant van de straat.

Uthrex

250cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    K 1300 S

Dat is nu één van de redenen waarom ik dat roadbook gedoe een paar jaar geleden opgegeven heb. Want eerlijk , hoe moeilijk kan het zijn om op 200 km vier meerkeuzevragen op te stellen die kloppen. En ja iedereen kan zich eens vergissen of iets over het hoofd zien maar als het elk jaar weer meerdere keren van dat is kweenie zenne..

En de laatste keer dat ik er gereden had , passeerde de tocht zelfs niet aan de vraag , die lag op een pleintje een paar honderd meter verder , uiteindelijk wel gevonden maar :P

En door het slechte weer hebben ze geen 2 oude ritten herwerken

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum rechten