Welkom bij Motorforum.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Fout in vraag RBR8

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Fout in vraag RBR8

De vraag in Maastricht is fout. Maar daar moet waarschijnlijk over gezwegen worden ?

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT
    Naast een beetje gal spuwen was het eigenlijk ook de bedoeling om een reactie van M&T te krijgen over wat er met deze vraag moet gebeuren.

50cc
    eh... vandaag dit ritje gereden en ik heb die deur gevonden... met het antwoord.
    grtn Gille

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT
    Sorry, ik heb ook voor de deur gestaan van huisnummer 1, en daar is niks anders te vinden dan dat interimbureau !

250cc
    Ik heb de deur en het antwoord ook gevonden
    Ik ben geen BMW-rijder maar een motorrijder die toevallig met een BMW rijdt

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT
    Paul, voor jou dan ook de vraag : op huisnummer 1 ???

Want ik heb ook één van de 4 antwoorden gevonden, op een hoekhuis van het Keizer Karelplein, maar dat is absoluut niet huisnummer 1.
    Laatst gewijzigd door F M; 25-09-11 om 00:21.

250cc
    Frans, ik denk dat je op het verkeerde plein gezocht hebt.

Dat grote plein in het centrum is niet het Keizer Karelplein

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT
    Paul, ik heb voor huisnummer 1 gestaan. Daar is een interimkantoor gevestigd, akkoord ?

Ik heb daar nergens een andere vereniging op gezien. Ook niet op de deur. Wil je me nu zeggen dat er wel degelijk ook een andere vereniging op die deur vermeld staat ? Was dat dan in zulke kleine letters dat ik daar over gekeken heb ? Want ik heb echt niks gezien...

250cc
    Nee Frans, op het Keizer Karelplein nr 1 is geen Interimkantoor.
    De deur in kwestie is een gesloten zwarte deur en naam van de vereniging staat op een grote koperen plaat naast de deur, niet naast te kijken.

Wat wel raar is: ik heb net even de naam van de vereniging gegoocheld en dan kom je uit op een ander adres net om de hoek. Maar op het Keizer Karelplein nr 1 hangt wel degelijk een plaat met de naam van de vereniging.

Als je er niet uitgeraakt stuur maar een pm, wij zijn er om elkaar te helpen nietwaar.

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT
    Ik heb gisteren persoonlijk met Paul gesproken, en ik denk dat we eruit geraakt zijn. Het gaat hem wel degelijk om de hoek met het Vrijthof en het Keizer Karelplein. Om de hoek, dus niet op het Vrijthof, maar in het stuk straat van het Keizer Karelplein, bevindt zich een deur, waarnaast een (oude) huisnummeraanduiding '1' hangt. de vereniging op die locatie wordt dus bedoeld.

Waarom ik niet akkoord was met die vraagstelling: dit is dus helemaal niet het juiste adres. Waarschijnlijk hangt dat huisnummerplaatje er nog van vroeger. Misschien heeft dat stuk straat van het Keizer Karelplein vroeger wel een andere straatnaam gehad. Het huidige echte adres Keizer Karelplein ligt 60 meter verderop, waar er een uitzendbureau gevestigd is.

Ik begrijp nu dus wel waarom de redacteur het heeft over het huisnummer 1, en mensen die daar effectief zijn gaan kijken zullen hetzelfde gedacht hebben gehad, maar eigenlijk blijf ik erbij dat de vraag fout is. Wie effectief naar het juiste huisnummer is gaan kijken, zal het goede antwoord niet gezien hebben.

Forum rechten