Volgens mij nog wel, vorig jaar stond hij op het motorsalon nog in een nieuwe kleur (zwart/wit). Maar inderdaad, als hij niet op de website staat ...
Als je meer te weten komt: ben nu ook wel benieuwd!
Jow!
In jullie bijlage "alle motoren voor 2012, etc..." staat er bij honda ook de VFR 800.
Maar die vind ik nergens op de site van honda. En google leert mij dat dit model blijkbaar vervangen is door de crossrunner?
Wordt deze nog verkocht of niet?
Grtz
Vroeger kwamen de enge geluiden vanonder je bed, nu komen ze uit je uitlaat!
Volgens mij nog wel, vorig jaar stond hij op het motorsalon nog in een nieuwe kleur (zwart/wit). Maar inderdaad, als hij niet op de website staat ...
Als je meer te weten komt: ben nu ook wel benieuwd!
Indien geïnteresseerd: heb een zwarte VFR van 2007 te koop, heeft wel 74000km en lichte schade aan kuip (van omvallen).
Is altijd perfect onderhouden geweest door Felix&Jos in Beringen en staat momenteel op BT23's.
Ik heb nu amper 6 maand een Hornet uit 2004 dus dat kan ik nu niet maken
MAAR
Ik vraag het voor een groot deel uit interesse. Ik vind het een prachtige motor en absoluut mijn ding, ooit koop ik me er best nog wel een. Maar nu ga ik eerst mijn Hornet verslijten (en sparen)![]()
de stok met laatste stuks van de VFR800 wordt nog steeds verkocht.
Ik had gehoopt dat dat spel een stuk goedkoper zouy worden met de nieuwe modellen, maar niks van hoor.
En zo vind ik het prijsverschil tussen de 1200 en de 800 te klein, en de 1200 zou ik toch nooit kopen.
¡Muchos reciben más de amor que merecen, ninguno tanto como necesitas!
¡Ten cuidado por la bruja!
Net een mailtje gehad
die is nog te koop bij dealers (wss al dan niet in stock) voor een nettoprijs van 11000 euro en een scheet.
dus, ik heb het antwoord op mn vraag. thnx voor de replies guys. en een goeie avond toegewenst
Kwou het juist zeggen. VFR's genoeg te koop. Dat nieuw kopen zou alleen aan de orde zijn als er een ezel in den hof staat die geld schijt.
Heb zelf de VFR800 gehad in een schoon blauw kleurtje. Met momenten nog spijt van maar goed. Had deze zelf gekocht met 43.000km's op de teller maar de man waarvan ik hem kocht was maniakaal.
Dus er zijn er nog die in topstaat zijn. Een heel leuke motor al rijdt dat zo goed dat het soms te steriel overkomt.
Trouwens, als je dat nieuw koopt en pakweg na 4 jaar wil verkopen krijg je dat amper nog kwijt aan de prijs die je daar wellicht nog voor wil hebben. Er zijn er ontzettend veel occasie te koop en zoals gezegd, een oudere is daarom niet slechter.
"Niets is wat het lijkt en alles is wat het is"
Ik vindt die "witte" versie op het solon toch heel mooi !! en als ik terug denk aan die tijd dat ik met zo een reed ,verlang ik er toch weer een beetje naar,t'was een zeer fijne motor om mee te rijden !!!!
rijden met mijn pan , ik krijg er niet genoeg van !!!