Ik heb em binnengehaald. Niet te geloven dat die machine binnenkort in mijn garage staat. Alleen moet den RT nu wel weg hé, 2 BMW's is iets te veel van het goede.
Ik heb em binnengehaald. Niet te geloven dat die machine binnenkort in mijn garage staat. Alleen moet den RT nu wel weg hé, 2 BMW's is iets te veel van het goede.
Foto's zeggen inderdaad meer dan woorden of teksten die altijd voor interpretatie vatbaar zijn.
Mijn maat en ik reden alle RBR's en mochten dus 20 X "gokken".
We baseerden ons voor wat de periode betreft o.a. op de foto's genomen met maïsvelden op de achtergrond.
Deze (de maïs) stond al tamelijk hoog waaruit we besloten dat dit ergens eind augustus, begin september moest zijn.
Gezien het mooie weer waarbij dit RB werd gereden en "juist buiten het seizoen" gingen we de weerstatistieken op de site van het KMI eens raadplegen van de maand september.
Hieruit konden we afleiden dat de 2 zonnigste dagen (in Ukkel weliswaar) 1 & 2 september waren.
Shit dus.... die statistieken van het KMI.....
Proficiat bmwbiker! Ik wens je er veel veilige kilometers mee!
Als je die RT niet kwijt geraakt, in mijn garage is nog plaats![]()
Uiteraard ook dikke proficiat aan de winnaar!
En veel plezante km's gewenst met da machien.
Aan comfort zal er zeker geen gebrek zijn.....
Jos
Proficiat aan de winnaar![]()
Ik ben geen BMW-rijder maar een motorrijder die toevallig met een BMW rijdt
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
ja, da was eigenlijk al schertsend bedoeld en kijk,...
Hoe raar het vallen kan.
Ik ga der toch eerst mee rijden hoor met de GT maar verwacht niet dat ik deze snel terug ga verkopen.
Daarvoor zit hij me net iets teveel als gegegoten.
Het blijft dus een RT in de verkoop.
Ik geloof hier niet meer in,
Bij M&T hebben ze geen oren naar wat de hen vertellen.
Mensen die al jaren een abonement hebben ineens afhaken, dat ze zich daar geen vragen bij stellen.
Aan het aantal abonementen zouden ze het toch al moeten merken, niet?
zonde dat een paar steenezels het zo naar de vaantjes kunnen gooien van destijds een goed motorblad