Welkom bij Motorforum.
Resultaten 1 tot 7 van de 7
    50cc
    Merk moto
    bmw
    Type moto
    ne grote boxer
    Bouwjaar moto
    20....

route M&T eifelweekend(1):de moezelroute

volgens M&T 2/2012 staat deze route op Demotorsite.be.Ben op zoek naar gps bestand van deze route, maar vind enkel deze van vorig jaar??of zie ik op de
    verkeerde plaats(demotorsite/routes)
    Bungalow in centerparcs is al geboekt,maar ook info (wat,hoe,speciale regels...)over rit op nurnburgring is zééér schaars...
    Wie geeft tip?

voske

1000cc
    Merk moto
    Katé-Em
    Type moto
    trakteur
    Bouwjaar moto
    toen er nog carbu's waren...
    voor de Nurburgring, efkes naar den officiële site surfen
    dan 'Touristenfahrten'
    krijgt ge een lijst van data en uren wanneer het kan

en die route.... wie heeft er nu in godsnaam een vooraf uitgestippelde route nodig
    't is daar overal mooi
    stukske langs de Moezel, efkes naar boven door de wijngaarden het hinterland in
    laat u verrassen
    veel plezanter uwe neus te volgen dan pijlkes op uwe GPS
    als ge't moe zijt, efkes verblijfsadres derin mikken, op 'kortste weg' instellen en ge gaat nog toffe dingen tegenkomen in't terugrijden ook
    ...KMK...

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT
    Over het algemeen plaatst M&T zijn routes pas een maand na het verschijnen in het boekje. Waarschijnlijk moet je nog even geduld oefenen voor de route down te loaden is.

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

250cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    K 1300 S
    En oppassen als er een eenzame RT ineens ook exact uw richting op moet....

750cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door st1100 Bekijk berichten
    Ah... Herr Flick. Ist auch mein bester Freund nicht...

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door st1100 Bekijk berichten
    Ik doe die mens geen kwaad hoor !

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

50cc
    Merk moto
    bmw
    Type moto
    ne grote boxer
    Bouwjaar moto
    20....
    De vraag gaat specifiek over een georganiseerd weekend van M&T , is de eerste maal (en mss wel de laatste) dat ik aan zo n "georganiseerd" weekend
    deelneem, ik verwacht dan ook dat ik van de inrichters(M&T) correcte info krijg.Heb in t verleden al mn uitstapjes,vakanties, daytrips e.d zelf uitgestippeld,eerst op kaart,(wat ik ni praktisch vond,kaartlezen en motorrijden)en later op GPS,zowel uitgestippeld op voorhand als op goed geluk,met wisselend succes.Soms slaat een uitgestippelde route tegen,soms mis je mooie stukken door op goed geluk te rijden....
    @sus antigoon:geloof me maar,heb al véééle mooie toertjes in eifel-moezel-zwarte woud-sauerland...onder de banden gehad...zowel op goe geluk als gepland.@st1100:no problem,ga dit(20-22/4) weekend eens proberen om wat andere motorrijders te leren kennen,dus....
    @FM:geduld...

greetz,Voske
    one live,live it !

Forum rechten