Welkom bij Motorforum.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Motorwereld 03/08

50cc

Motorwereld 03/08

Hier kan je al je vragen, opmerkingen en lofbetuigingen kwijt over Motorwereld 03/08

50cc

Re: Motorwereld 03/08

Ik was op zoek bij de zoekertjes naar Honda, Suzuki, Kawa en alle andere. Is de drukker niet betaald?
    Maar voor de rest een tof boekske.

Administrator

Dag Rik,
    De meest recente zoekertjes kun je ook online terug vinden op http://www.motorzoekertjes.be

50cc

M&T veranderd in Motorwereld???

Ik ben reeds jaren geabonneerd op M&T. Het TOEREN is inderdaad ook wat ik doe. Uitstapjes in België en afen toe ook in Duitsland, Frankrijk,...

Ik vernieuwde mijn abonnement voor 2 jaar, maar wat zie ik nu het derde nummer in de bus valt....

Dit is M&T niet meer... maar Motorwereld.
    Wat zie ik...: een wheelie op de voorpagina, een brandende racefiets over twee pagina's, nog een race-val, allerlei artikels over racerij (terwijl het seizoen zelfs niet bezig is). Van alles over circuit-dagen....

Wat zie ik niet...: lezersbrieven, tripverslag in België, roadbook, vergelijkingstest van toermotoren,...

Dit nieuwe tijdschrift is misschien wel zijn geld waard voor iemand die in racerij en cross geïnteresseerd is, maar niet voor mij. Dit is niet het type tijdschrift waarop ik me abonneerde.

Kan ik mijn abonnement annuleren aub?

vriendelijke groeten

Luc Maes

1000cc

Luc
    1 keer posten is genoeg zenne..ge moet ni beginnen spammen
    --> Goodbye dear Friend <--
    ouder worden...niet oud worden
    Ex-m&t lid met 7195651545666rsq6+se5fg65vs6 posts...
    Whenever i'm down..I call on u my friend. A helpin' hand u lend...In my time of need

50cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rik piston
    Ik was op zoek bij de zoekertjes naar Honda, Suzuki, Kawa en alle andere. Is de drukker niet betaald?
    Maar voor de rest een tof boekske.
    Veel centjes van Bmw gekregen mss

50cc

ja, inderdaad, jammer dat alles in functie staat van race en circuit. De rest komt maar weinig aan bod.

750cc

ehm mensen, zijde nu kritiek aan 't geven op Motorwereld dat er te weinig over toeren wordt gesproken??? Daar bestaat M&T toch voor. 'k versta ook niet goed waarom Luc Maes in een topic over Motorwereld begint te klagen dat M&T op niets meer trekt. Da's toch een reaktie die in de rubriek M&T hoort te staan????
    Know what you know, and don't know what you don't know...

1000cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muug
    ehm mensen, zijde nu kritiek aan 't geven op Motorwereld dat er te weinig over toeren wordt gesproken??? Daar bestaat M&T toch voor. 'k versta ook niet goed waarom Luc Maes in een topic over Motorwereld begint te klagen dat M&T op niets meer trekt. Da's toch een reaktie die in de rubriek M&T hoort te staan????
    Ik denk dat hij ipv zijn M&T verkeerdelijk een Motorwereld heeft ontvangen en niet direct gezien heeft dat het een ander boekske was...
    Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)

roamer... wanderer... nomad... vagabond...

50cc

ik eb em nu nog altijd niet gekregen.
    k begin nu toch wel wat ongeduldig te worden.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum rechten