Welkom bij Motorforum.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21
    TRX
    TRX is offline.
    1000cc

Aan de redactie van MW

Sinds vele jaren ben ik een trouwe abonnee van zowel Mw als M&T.
    Hier op het forum ben ik diegene die zegt van : 'mannekes, geven die m&T-ers krediet, die mannen doen hun best'.
    Ik weet dat het niet simpel is om maandelijks een boekske vol te zeveren , eeuh schrijven...

MAAR nu maandag gaat mijn aangetekend zenden op de bus om mijn abo op MW op te zeggen....

De reden : het consequent negeren van de NO BUDGET CUP (zie : http://www.nobudgetcup.be).
    Ik weet heus wel dat deze cup georganiseerd wordt door de concurrentie, met name http://www.motorrijder.be/ .

Jullie geven in de laatste MW een overzicht van het BK en de nevenorganisaties als MET, Bikerscup en 3landencup.
    No Budget Cup ? Nog nooit van gehoord meneer....
    Nochtans, in een mum van tijd waren alle beschikbare plaatsen voor een volledig seizoen bezet (35 teams van 2 Ã*3 piloten), ook de wedstrijden op Zolder met 55 Ã* 60 teams zullen zonder enig probleem volzet zijn....
    Je kan dus niet spreken van een onbelangrijke cup, integendeel, het is een 'boom' van je welste !!

Dus in mijn ogen is dit cordon sanitair een reactie ingegeven door angst.....bang van http://www.motorrijder.be ....

Jammer, heel jammer dat ik het zo moet doen, paar weken terug nog gaan rijden met een paar instructeurs van aktief, toffe mannen, maar de leidinggevenden zijn blijkbaar minder tof .
    http://im-designracing.be/

50cc

Re: Aan de redactie van MW

Dag TRX,

Ik begrijp je reactie, maar ik denk dat ik toch even kan nuanceren. Ik weet niet of mijn info 100% correct is dus neem het met een korrel zout, maar voor zover ik ben ingelicht zit het zo:

Vorig jaar zijn Bram, Stefaan en Renaud begonnen met het No Budget project met de ninja. Voor zover ik gehoord heb was dit een idee van Bram. Toen Renaud en Stefaan motorrijder over genomen hebben, hebben ze Bram een beetje buiten spel gezet, of hem zelfs uitgekocht uit het budget gebeuren (afh van de bron).

Dit nuanceert toch een beetje het 'negeren' van de cup. Origineel was het een idee wat uitging van motorwereld. Ik betreur het ook ten zeerste dat de nobudget avonturen niet meer worden beschreven in ons geliefde motorblad. Maar ik vermoed dat het voor de één of andere reden niet meer mogelijk is.

bij deze,

groeten
    dries.

750cc

de "waarom" speelt geen rol. Als onafhankelijk blad zou MW namelijk nuchter en zonder oogkleppen konde moeten maken van alle cups die in dit land aan de gang zijn. Emoties mogen hierin geen rol spelen. Toch niet als ze als "professioneel" aanzien willen worden. Ze doen per slot van rekening aan journalistiek eh, en da's iets dat behoorlijk neutraal dient te gebeuren !
    Know what you know, and don't know what you don't know...

1000cc
    Merk moto
    Katé-Em
    Type moto
    trakteur
    Bouwjaar moto
    toen er nog carbu's waren...

Metamedia is a jaren in dat bedje ziek hé
    oogkleppen
    concurrentie doodzwijgen
    trieste zaak
    nix nieuws onder de zon

het gaat hem toch ni om WIE er met dat budgetproject begonnen is en WAAROM den ene of den andere der wel of niet in zit
    het gaat hem om het feit dat een mooie cup doodgezwegen wordt omdat er volk aan de basis ligt dat toevallig aan een ander motorblad verbonden is
    zo'n no budget cup is volgens mij net de moeite waard omdat ge het bijna zuiver met eigen middelen kunt bolwerken een paar wedstrijden te rijden, ieder met zijn materiaal, geen elitair gedoe...
    ...KMK...

750cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon
    zo'n no budget cup is volgens mij net de moeite waard omdat ge het bijna zuiver met eigen middelen kunt bolwerken een paar wedstrijden te rijden, ieder met zijn materiaal, geen elitair gedoe...
    tja, 'k heb zo mijn bedenkingen bij de homogeniteit van het deelnemersveldje.... ik ben al van minstens twee teams mensen tegengekomen die me zegden dat hunne racemoto binnen was bij ne preparateur terwijl de kuipdelen bij ne spuiter waren. Kortom, gewone mensen die ne standaard Gixxer kopen en daarmee iets hopen te bereiken zullen het wellicht niet al te ver schoppen ...

1000cc
    Merk moto
    Katé-Em
    Type moto
    trakteur
    Bouwjaar moto
    toen er nog carbu's waren...

maar ge kunt me ne standaard gixxer waar ge wa brol afsmijt wel meedoen
    en daar gaat het om
    om het plezier

winnen...
    who cares

zoals in grote europese offroadtrophy's

als ge nen auto van 25.000 € helemaal om zeep rijdt om te winnen krijgde een coupeke me uwe naam op da 27€cent waard is
    als ge meedoet met een budgetteke van kusmijnkloten en uitrijdt hebt ge der volgens mij meer geniet van

dus in die no bugdet cup gaat al mijn respect naar de mannen die de pinkers en de lichten van hunnen R/Gixxer/CBR smijten en der gewoon voor gaan en niet naar de fizzapapa's die der een pak geld tegensmijten...
    ...KMK...

50cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TRX

MAAR nu maandag gaat mijn aangetekend zenden op de bus om mijn abo op MW op te zeggen....
    Moet da? Ik heb gewoon mijn abo niet meer verlengd. Nog wa geld uitgeven aan een aangetekend schrijven lijkt me weggegooid geld, niet?

750cc

hier in België is dat best handig: geen zin om uw abonnement te verlengen? GEen probleem, gewoon niet meer betalen. Maar probeert dat eens met een hollands blad... dan krijgde herinneringsbrieven en zo, tot zelfs heuse dreigbrieven ! Ooit meegemaakt met Moto73. Ergens hadden ze gelijk eh, want ge moest uw abonnement minstens drie maand op voorhand schriftelijk opzeggen, maar tof is anders

TRX
    TRX is offline.
    1000cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goldwingboy
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TRX

Moet da? Ik heb gewoon mijn abo niet meer verlengd. Nog wa geld uitgeven aan een aangetekend schrijven lijkt me weggegooid geld, niet?
    Wel, heb em idd niet verstuurd.
    Mijn vriendin herinnerde mij dat de domiciliëring nog niet overgezet is bij onze verandering van bank verleden maand.
    Dus ja, als dat geld er niet af gaat zal het wel niet verlengd worden é . En als ze dan nog boekskes opzenden is dat jammer voor hen .

TRX
    TRX is offline.
    1000cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muug
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon
    tja, 'k heb zo mijn bedenkingen bij de homogeniteit van het deelnemersveldje.... ik ben al van minstens twee teams mensen tegengekomen die me zegden dat hunne racemoto binnen was bij ne preparateur terwijl de kuipdelen bij ne spuiter waren. Kortom, gewone mensen die ne standaard Gixxer kopen en daarmee iets hopen te bereiken zullen het wellicht niet al te ver schoppen ...

Onze Gixxer is binnen geweest bij Motorweelde. Wat hebben ze daar gedaan ? Groot onderhoud, koelvloeistof vervangen door water, montage van kuipen en borgen van verplichte onderdelen. Deel van de kostprijs is sponsoring van motorweelde...
    En de kuipen zijn ook gespoten, ook deels als sponsoring....

En een Gixxer van '96 kost de wereld niet hé .

En idd, er zullen daar dure machines aan de start staan, maar deze cup heeft door het originele opzet en naam een lagere instapdrempel dan bv een bikerscup en club MET. Denk dat er in de NBC procentueel veel meer 'plezierrijders' zullen zijn dan in de andere kampioenschappen .

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Forum rechten