hoy
het is raar,ik heb terug een registratie gedaan nieuwe gebruikersnaam en ik krijg nog altijd foute gebruikersnaam?
vroeger nooit problemen gehad,kan geen enkele route rijden op gps?
groeten
viller luc
Je moet hier nochtans niks speciaals opgeven om aan te melden.Oorspronkelijk geplaatst door viller luc
![]()
ˇMuchos reciben más de amor que merecen, ninguno tanto como necesitas!
ˇTen cuidado por la bruja!
hoy
het is raar,ik heb terug een registratie gedaan nieuwe gebruikersnaam en ik krijg nog altijd foute gebruikersnaam?
vroeger nooit problemen gehad,kan geen enkele route rijden op gps?
groeten
viller luc
inloggen
Ik geraak gewoon ni meer ingelogd op de motorsite,voor dat het daar veranderd was was da geen probleem ging het vanzelfs, mijn wachtwoord wordt ni meer aanvaard, is anders wel hetzelfde wachtwoord gelijk ik hier gebruik wilde er vandaag een rit afhalen maar het ging niet
Heb me daar juist geregistreerd, en wachtwoord terstond ontvangen, weet je zeker dat je geen fout geschreven hebt in het email adres![]()
![]()
Only een biker knows why a dog sticks his head out the window.
Nee het was geen fout , want als ik mijn naam aan klik komt da gebruikersnaam en wachtwoord automatisch
Maar het is intussen opgelost , kreeg een emailke met aanvraag tot ander wachtwoord( ik had daar op geklikt) en nu is het terug in orde wel met een ander wachtwoord
Kan er terug ritten openen indien nodig![]()
De mails komen er niet door omdat de server slecht is ingesteld en daarom de mails bijna altijd als spam worden herkend.
Omwille van deze reden:
De website staat dus ook nog eens geblacklist. Alle mailtjes van het forum komen zowiso in mijn spam terecht.Code:Content analysis details: (10.8 points, 5.0 required) pts rule name description ---------------------------------------------------------------------------- 4.4 HELO_DYNAMIC_IPADDR2 Relay HELO'd using suspicious hostname (IP addr 2) 3.5 HELO_DYNAMIC_SPLIT_IP Relay HELO'd using suspicious hostname (Split IP) 1.9 TVD_RCVD_IP TVD_RCVD_IP 2.1 RCVD_NUMERIC_HELO Received: contains an IP address used for HELO 2.6 BAYES_00 BODY: Bayesian spam probability is 0 to 1% [score: 0.0000] 1.5 URIBL_SBL Contains an URL listed in the SBL blocklist [URIs: motorforum.be]
Ik heb dit doorgemaild naar Jochen Scheire (de afzender van de email), maar nog geen reactie ontvangen.
Moest er iets zijn misgelopen met die email dan hoop ik dat het nu hier wordt gelezen
Hopelijk kunnen ze dit snel oplossen...
@Forum admins of Jochen: Als ITer wil ik gerust even helpen met de settings indien nodig.
Groeten,
Steven
die blacklisting is er met recht en reden (bij uitbreiding voor alles wat Clint is)Oorspronkelijk geplaatst door BASsie
![]()
en er zijn wel meer problemen met hun IT![]()
Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)
roamer... wanderer... nomad... vagabond...
KIJK EENS GOED naar het verschil HOOFDLETTERS of kleine letters,soms vergeet men met met welk type letters men het wachtwoord heeft getijpt met als gevolg dat men er niet in geraakt
KIJK EENS GOED naar het verschil HOOFDLETTERS of kleine letters,soms vergeet men met met welk type letters men het wachtwoord heeft getijpt met als gevolg dat men er niet in geraakt
En 2x is waarheid!