Vorige week ook geregistreerd.
Alles ingevuld, en onmiddelijk een mail ontvangen.
De link in de mail geactiveerd en klaar was Kees ( euh Berre )
Greetz
Ik vul netjes de verplichte velden in en verstuur.
Normaal gezien moet ik dan een mail van de motorsite ontvangen om mijn registratie te voltooien. Maar ik ontvang niks.
Ze waarschuwen ervoor dat eventuele spamfilters de mail kunnen tegenhouden of direkt in de map ongewenste mails deponeert, maar zelfs dan moet er toch melding zijn van een inkomende mail?
Nu, 't kan ook aan mij liggen, natuurlijk, niet zo'n Handige (computer)Harry zijnde
Zie ik iets over het hoofd? Of ligt het gelukkiglijk niet aan mij?![]()
Vorige week ook geregistreerd.
Alles ingevuld, en onmiddelijk een mail ontvangen.
De link in de mail geactiveerd en klaar was Kees ( euh Berre )
Greetz
Wat is het voordeel van te registreren of in te loggen? Ik zie het niet, volgens mij is het enige verschil dat ze dan bovenaan het schermpje een melding komt dat je bent ingelogd of mis ik iets?
Me gusta la moto, me gustas tu.
Om het Tripybestand van de RBR's van dit jaar te downloadenOorspronkelijk geplaatst door v-tom
![]()
Met het rb in het boekske gaat het ook om de route te rijden(altijd zo gedaan), maar als er zo'n bestandje van is en ik heb nen tripy, jah, waarom dan niet, hé...
Ik ondervind dezelfde registratieproblemen als Jan! Ook ik ontvang maar geen mail, noodzakelijk voor de verdere voltooiing van mijn registratie bij De Motorsite.
Mijn registratie op de site van Motoren & Toerisme - Motorforum verliep zonet volledig vlekkeloos, EN ik ontving daarbij wél een mail (van Metamedia) met de bevestiging van mijn registratie... Waarom wil dat dan op De Motorsite niet lukken...?
HELP...!?
Mijn registratie is, na veel ergernis en onbegrip (!), dan toch gelukt. Vraag me niet naar het hoe en het waarom van deze plotse doorbraak..., maar ik wens alleszins diegene te bedanken die mij daarbij heeft bijgestaan!
Inderdaad,
het werkt.
Goed zo.
Ook ik heb mij onlangs geregistreerd. Gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen, maar als ik mijn gebruikersnaam intik, krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord onjuist is. Maar dat dat is niet zo. En waar moet ik trouwens het wachtwoord invullen als ik toegang wil krijgen?
Gebruikersnaam invullen en in het vakje daarnaast met de 6 zwarte bollekes uw wachtwoord.Oorspronkelijk geplaatst door pietere
Normaal gezien moet ge u dan kunnen aanmelden...
hoy allen
ik heb het zelfde probleem,altijd verkeerd wachtwoord of gebruikersnaam hoe kan da toch.
groeten
viller luc