wel hier is de mijnne, wel geen koffiemolen of nen " gekraagde roodkraaiborst gereïnkarneerde frank " maar toch. En 't was van den avond echt scheun weer om in te rijden.![]()
![]()
![]()
Gij mut veul zeggen, gijOorspronkelijk geplaatst door zappa
Mee uwen foto van den als gekraagde roodkraaiborst gereïnkarneerde Frank ... of heb ik iet gemist in dat veband
![]()
![]()
![]()
Maar nudaggetzegt : ik dacht zondag ergens rond de kanten van Oreye ook al : "Da rijdt toch wel geweldig goe voor ne koffiemolen"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TE is nooit goe ... alleen in TEvreden en TEgoei ..........................................en TEquilla
wel hier is de mijnne, wel geen koffiemolen of nen " gekraagde roodkraaiborst gereïnkarneerde frank " maar toch. En 't was van den avond echt scheun weer om in te rijden.![]()
![]()
![]()
Only een biker knows why a dog sticks his head out the window.
Zone gestroomlijnde uit de Stille Zuidzeekano doorklieft de golven ... eeuuhh ... stortvlagenOorspronkelijk geplaatst door referee
dan ook met een nooit gezien gemak hé
![]()
![]()
![]()
![]()
TE is nooit goe ... alleen in TEvreden en TEgoei ..........................................en TEquilla
Oorspronkelijk geplaatst door referee
Schuin (tegen de wind) zul je bedoelen ...
![]()
Praat niet over jezelf, dat zullen wij wel doen ... als je weg bent.
Op de tekenplank in 1956 ...
Op de markt in 1957
Welja eigenlijk alle twee, schoon en schuinOorspronkelijk geplaatst door fore
![]()
en 'm weerspiegelt mooi in het water dat op de weg staat, echt schoon weer om in te rijden.....![]()
¡Muchos reciben más de amor que merecen, ninguno tanto como necesitas!
¡Ten cuidado por la bruja!
Eigenlijk doe ik dat het liefst van al in de regen liggen rondtoeren, echt leuk vind ik dat.![]()
![]()
En we hebben weer een schoon Joske terug !![]()
Dat komt de geloofwaardigheid van dit forum natuurlijk niet ten goede.![]()
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
wat is een Joske? ik zijn van de andere kant van 't land.Oorspronkelijk geplaatst door F M
Dat is een voornaam.
Van een plechtig communikantje op dit forum. Dat laat hij toch zo uitschijnen.![]()
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)