Kan mijn avatar niet wijzigenHoe komt dit?
Grtjs
Harleylover
Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)
roamer... wanderer... nomad... vagabond...
ge kunt 'm alleen van 'iets' naar 'niets' wijzigen ... en dan is't gedaan met spelen ...Oorspronkelijk geplaatst door Harleylover
![]()
Praat niet over jezelf, dat zullen wij wel doen ... als je weg bent.
Op de tekenplank in 1956 ...
Op de markt in 1957
Vraag het maar eens aan Ozzepaa, die zal het ondertussen wel weten, zeker ?![]()
![]()
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
Pfff ...Oorspronkelijk geplaatst door F M
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hedde gij iet gehoord
Awel ik ook nie
De grote stilte heerst alom wat communicatie betreft tussen het plebs en de machthebbers. Allée, als fatsoenlijke webbeheerder, wazeggek, MENS, zoude toch de elementaire beleefdheid aan de dag kunnen leggen om een antwoord te formuleren op een beargumenteerd verzoek, aan u gericht als degene die het voor het zegen heeft in deze materie.
Mijn argumentatie in hogerstaand briefje is, meen ik toch, redelijk steekhoudend.
Weetawa, kzal proberen deze topic steeds bovenaan de Actieve Onderwerpen te houden ... misschien valt 'em dan uiteindelijk ne keer binnen het gezichtsveld van de Jochen ofzo. Ge kunt ook allemaal mee helpen door af en toe lijk de Paaasei eens "ATOMIUM" te roepen bv![]()
![]()
TE is nooit goe ... alleen in TEvreden en TEgoei ..........................................en TEquilla
We zouden een "we willen onze avatar terug" ritje kunnen organiseren, dat dan bij de de evenementen kalender van motoren en toerisme laten zetten?
We kunnen misschien dan ook samen leggen en een advertenTIETJEkopen met reclame voor onze schone avatars en in 't boekje laten publiceren?
Avatar staking op een afgesproken dag niks anders dan 't woordje avatar posten?
....
aksie astemblieft!![]()
Ge zegt het ZapOorspronkelijk geplaatst door zappa
![]()
Akzie getverzevendertig![]()
![]()
Forummers en -innen verenigt u
![]()
![]()
De strijd gaat door
![]()
![]()
![]()
Dit stoïcijnse negeren onzer verzuchtingen tergt alle verbeelding ... jommo... naanogstrafferseg ... maaktdamee ...
"AAAAVAAAAAAAATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TE is nooit goe ... alleen in TEvreden en TEgoei ..........................................en TEquilla
Baaaaaanzaaaaaaaiiiiiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
¡Muchos reciben más de amor que merecen, ninguno tanto como necesitas!
¡Ten cuidado por la bruja!
En toch zegt die film me niks.![]()
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
FilmOorspronkelijk geplaatst door F M
Welke fillem
Aaahh .... AAAVAAAAATAAAAAAAAAAAAAAAAAR
![]()
![]()