Welkom bij Motorforum.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Vragen RBR's

50cc

Unhappy Vragen RBR's

Hallo iedereen,

Ik vraag mij af hoe het komt dat m'n niet direct de vragen van de RBR's in de GPS routes zet?
    Is dit misschien niet mogelijk?
    Indien wel, hoe moet ik dat dan doen?
    Na het eens te proberen in Mapsource om een extra waypoint in te zetten waar de vraag zou moeten zijn, geeft mijn zumo 550 maar een gewoon viapunt weer !
    Ik had echter iervoor een speciaal waypoint symbool genomen in mijn Mapsource maar bij het overzetten op mijn zumo zie ik deze niet !

Alvast bedankt voor jullie reactie en hulp !

Groetjes
    Dbgke

440
    440 is nu online.
    1000cc

Re: Vragen RBR's

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dbgke
    Na het eens te proberen in Mapsource om een extra waypoint in te zetten waar de vraag zou moeten zijn, geeft mijn zumo 550 maar een gewoon viapunt weer !
    Ik had echter iervoor een speciaal waypoint symbool genomen in mijn Mapsource maar bij het overzetten op mijn zumo zie ik deze niet !
    1) Wanneer je de route naar de GPS zendt, routes en waypoints moeten aangevinkt zijn ( Mapsource doet dat normaal gezien automatisch)
    2) Wanneer je de GPS opstart na het overzetten van de route, komt hij zeggen dat hij nieuwe gegevens gevonden heeft. Daar moet je dan "routes" EN "waypoints" aanvinken; je moet het zelf doen, het wordt niet automatisch aangevinkt. Je waypoint symbool zal er dan wel bij staan.

50cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 440
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dbgke
    1) Wanneer je de route naar de GPS zendt, routes en waypoints moeten aangevinkt zijn ( Mapsource doet dat normaal gezien automatisch)
    2) Wanneer je de GPS opstart na het overzetten van de route, komt hij zeggen dat hij nieuwe gegevens gevonden heeft. Daar moet je dan "routes" EN "waypoints" aanvinken; je moet het zelf doen, het wordt niet automatisch aangevinkt. Je waypoint symbool zal er dan wel bij staan.
    Hallo,
    Bedankt voor u reactie !
    Heb het hier eens aan het proberen geweest, hij geeft idd " nieuwe gegevens gevonden" en dan drie soorten, favorieten/routes/foto's
    Als ik dan routes neem, zie ik mijn route om te importeren
    Neem ik favorieten, zie ik mijn 4 waypoints (vragen) staan, dus die importeer ik dan ook
    Als ik dan de route bekijken, zijn alle symbolen van de viapunten en waypoints hetzelfde (vlagjes) wel is er bij het waypoint waar de vraag moet zijn de tekst gekomen " vraag 1"
    Jammer dat mijn symbool bv groene bol niet mee overgezet is heb je enig idee hoe dit komt?
    Had bij eigenschappen van het waypoint bij weergave "symbool en naam" gezet

Alvast bedankt !
    Gr. Dbgke

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Als waypoints in de route opgenomen zijn, waorden ze identiek behandeld als viapunten, en krijgen ze ook het vlaggetje als symbool. Daar valt niets aan te wijzigen. Je kan de waypoints ook NIET in de route opnemen, en ze gewoon opsturen naar de gps (en ze daar importeren). Dan krijg je ze wel te zien met hun symbool (als het een symbool is dat de Zumo kent), maar de waypoints zullen dan niet afgeroepen worden bij het rijden van de route, en je zal ze moeten zien als je er langs komt.

Een truuk: maak 2 waypoints vlak bij mekaar. Gebruik de ene in de route, en de andere niet, maar importeer die wel . Dan wordt het vlaggetje omgeroepen, en zie je de andere op je scherm.

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

50cc

Allen bedankt, dat is inderdaad een goede oplossing van diene truuk !!!!!

50cc

Ik heb vroeger ook geprobeert met die groene vlag. Lukte ook niet. Na enkel pogingen lukt het wel met een fel rode bol. Bij eigenschappen van de waypoint, kan je het symbool veranderen.t'Is raar, maar waar.
    Veel genot op de RB's.
    Dino

Forum rechten