Welkom bij Motorforum.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17
    fdg
    fdg is offline.
    125cc

Max aantal waypoints en/of punten ???

Met dank aan het Motorsite-team dat ik de mogelijkheid heb mooie route's te kunnen downloaden

Hierbij een vraag: wat doe ik met een route zoals bvb de "Elfstedentocht-route" met 2338 zgn "punten".
    Bij de waypoints vind ik er dan maar drie (via track eigenschappen)
    Mijn Garmin Zumo kan er per route max 500 punten aan ???
    Of verwar ik het zgn "2338 punten" met de 3 waypoints in deze route.

En, kan ik ook route's uploaden en hoe doe ik dat dan

Graag aub ff step by step uitleggen

Mvg,
    Frank

1000cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    VFR 800
    Bouwjaar moto
    1998

Re: Max aantal waypoints en/of punten ???

De zoekfunctie op dit forum brengt je waarschijnlijk al wat verder.

1000cc
    Merk moto
    BeeYamWee
    Type moto
    A cow named Gertruud & Ne Blaawe Geschelpte

Frank .....

die Elfsteden-route van de Motorsite is een TRACK Natuurlijk datta veel "punten" heeft Waypoints zitten er daar idd slechts 3 (drie) in ...

Wat ge doet is die track OVERTEKENEN in Mapsource en aldus een route maakt die met jou kaartversie overeenstemt en aldus geen problemen geeft bij timporteren naar de Zoemo Beetje duidelijk

Als je daarbij nog niet weet hoe die route up te loaden naar de Zumo RTFM
    TE is nooit goe ... alleen in TEvreden en TEgoei ..........................................en TEquilla

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

En waar haalt iedereen toch dat fabeltje vandaan dat een Zumo maar 500 tussenpunten in een route aankan ?

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

fdg
    fdg is offline.
    125cc

Hi Ozze Paa,

Wat bedoel je met "overtekenen" ...vanaf een nieuw "Ms blad" de route van start tot finisch terug opbouwen?
    Wat is dan de zin een route te downloaden als je alles "terug" moet herbeginnen ?

Mvg,Frank

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

Maar Ozzepaa zegt toch duidelijk: je hebt geen route gedownload, maar een track. Een track is een spoor van wat iemand anders gereden heeft. Een track hoeft zelfs geen wegen te volgen. Een track laden in je toestel zal dus ook geen aanwijzingen opleveren.

Het voordeel van het aanleveren van een track, is dat die niet gebonden is aan één of andere kaart. Een track ziet er altijd en overal hetzelfde uit. Sommige toestellen, zoals bv een Zumo550 zullen een track zelf automatisch omzetten in een route. Voor de meeste auto-motor-gps-en moet je zelf eerste een route maken op je PC op basis van de aangeleverde track. Dat doe je inderdaad door een route 'over' de track te tekenen.

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

1000cc
    Merk moto
    BeeYamWee
    Type moto

In aanvulling van wat Frans hierboven zegt : de track die je gedownload hebt open je in Mapsource (dubbelklikken op het bestand) waarna je in hetzelfde MS-venster gewoon de track "overtekent" in de route-tab. Je begint daarbij waar je zelf het beste vindt (dichst bij je thuis bv.). Hierdoor teken je idd heel de route opnieuw, maar wel in de eigen Mapsource kaartversie. Meestal is hetgeen je download WEL al een route.
    Die dupliceer je dan best zodat je twee routes in het venster hebt, geef ze een ander kleurke en laat Mapsource ze herberekenen. Daarna leg je die herberekende versie weer op de originele met de "rekker".

Ik heb ergens op tforum een link gezet naar You-Tube filmkes van Hans Vaesen van Notter (een gekende GPS-winkel in Nederland) waar een en ander redelijk duidelijk wordt uitgelegd.
    TE is nooit goe ... alleen in TEvreden en TEgoei ..........................................en TEquilla

125cc

Als het niet kapot is moet je niet proberen het te maken.

1000cc
    Merk moto
    BeeYamWee
    Type moto

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Zwijn
    Vwalah Die bedoeldenik ... Merci Mesjeu Cochon

fdg
    fdg is offline.
    125cc

Hallo,

Heb de ganse route "overgetekend".
    Ge bent er toch ff mee bezig...
    Wat is de reden om zgn "tracks" te plaatsen op de motorsite ipv "echte" route's gemaakt via Ms die je dan enkel nog moet herberekenen.
    De route telt nu 38 waypoints om de zelfde weg te volgen als de zgn "track".
    Bedankt voor de hulp

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum rechten