Welkom bij Motorforum.
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 35 van de 35
Like Tree1Likes

Onderwerp: van uw collegas moet je het hebben

500cc

Re: van uw collegas moet je het hebben

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biker65
    kijk het brengt niet op hier verder over te zeuren, wordt hier een echte markt, wat gebeurd is, is gebeurd, punt uit,
    weet er per ongeluk iemand waar de verzekeringsagent zaterdagnamiddag open is, dan was het nooit gebeurd, wie weet, ik ga me er niet verder moe over maken, los het wel op, salukes en allemaal nog veel motorplezier

is die in zijn gat gebeten,of wat ?
    het leven is een sexueel overdraagbare aandoening, onbehandelbaar en met de dood als gevolg.

1000cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    Pan European st 1100
    Bouwjaar moto
    1993
    Hij is nogaltijd aan het verhuizen met zijne 850.
    Only een biker knows why a dog sticks his head out the window.

750cc
    Merk moto
    honda
    Type moto
    cbr250r
    Bouwjaar moto
    2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tandwiel Bekijk berichten
    is die in zijn gat gebeten,of wat ?
    En ergens begrijpelijk. Die mens zat daar serieus mee in en probeerde hier wat begrip en vriendschap te vinden. Je kan natuurlijk niet altijd overal je gelijk krijgen en moet er tegen kunnen dat anderen er een andere mening op na houden, maar een spreekwoordelijk schouderklopje maakt soms al heel veel goed. En dat heeft hij hier duidelijk niet kunnen vinden.
    Bart Boy likes this.

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT
    Kan zijn,

Maar we weten nog altijd niet wat er nu juist aan de hand was. Die gast die de politie gebeld heeft was precies kwaad omwille van een remorque die altijd tegenover de deur stond. een remorque van onze klager, maar die zijn schoonbroer zei dat die niet verplaatst mocht worden... Als we dan vroegen wat er juist aan de hand was, dan was het verhaaltje ineens gedaan.

Misschien had de beller wel een reden om er genoeg van te hebben ?

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

750cc
    Merk moto
    honda
    Type moto
    cbr250r
    Bouwjaar moto
    2012
    Tja, dat is eigenlijk ook wel waar. En wat een "nepmotard" die regelmatig zijne moto kuist daarmee te maken heeft snap ik ook nog altijd niet. En we zullen het waarschijnlijk nooit weten want diene mens komt hier niet meer.

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Forum rechten