Welkom bij Motorforum.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 35
Like Tree1Likes

Onderwerp: van uw collegas moet je het hebben

50cc

van uw collegas moet je het hebben

beste motards,

kijk, er zijn goede motards met het hart op de juiste plaats en er zijn nep motards en aan deze laatste heb
    ik een grondige hekel, niet aan allemaal, ik ga ze niet allemaal op slecht maken.
    ik had een camionet gekocht zaterdag, ze hebben die gebracht, en ik had er mijn platen aangehangen zodat ik maandag de
    de verzekering kon regelen.
    hij stond in een zijstraat hier bij ons in steendorp, in een rustige straat, had er zelfs nog ni mee gereden, ik had die
    gekocht om te verhuizen naar de limburg.
    in die aragonialaan woont ne jan mijn kloten motard, ken je dat soort, ne nieuwe volvo, ne harley en speciaal een remorkske om die harley op te zetten, heb nikske tegen harleys, integendeel, ikzelf rij voor het moment met ne yamaha tenere uit 1989,
    helemaal zwart gespoten, speelt gene rol, die vent heeft de politie gebeld, en resultaat is dat ik de camionet kwijt ben, getakeld, grappig, er zat wel een nieuwe keuken in ook, had die er al ingestoken van zodra de camionet wettelijk in orde was om te rijden, deze weg te doen, mijne remork stond ook in die straat en die hebben ze ook weggenomen, die vent weet dat ik twee kindjes heb van drie jaar en eentje van vijf maanden, wreed plezant, wil hem wel eens tegenkomen als het donker is, eens zien dat hij nog zoveel praat heeft, kijk zo'n volk hoef ik niet, dikke nekken met veel streken, ik kan mijn kleine mannen nu te voet wegdoen, wat denken jullie hierover

groeten,

biker65

50cc

Re: van uw collegas moet je het hebben

denk niet dat, dat iets te maken heeft met nepmotard te zijn hoor.

er zijn nu eenmaal mensen die voor het minste de flikken bellen.

wat was eigenlijk de reden dat de flikken opgaven voor het wegslepen ( was dat enkel het niet verzekerd zijn ? )
    want als je de verzekering maandag ging in orde zijn dan snap ik niet waarom ze je geen waarschuwing hebben gegeven en je de camionette op priveterrein (oprit ofzo) hadden laten zetten.
    ze hadden dan gewoon terug kunnen langskomen in de week ( of jij naar hun) om te kijken dat alles in orde was.

50cc

ook de plaat stond niet geregistreerd op de camionette, das er ook een reden van, ik heb die vent zelfs de flikken zien bellen, zal mss ne pik op mij hebben, ik heb niks tegen nepmotards, ik zeg het, bij het minste spatje wordt die stomme moto al gekuist, straf, de mijne das maanden geleden, kijk zo'n mensen hoef ik niet, daar blijf ik bij, maar ik zit met de miserie door die clochard, das alleen om de mensen te pesten, echte collega motards doen zoiets niet, bij mijn weten, ik toch niet

500cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biker65
    ook de plaat stond niet geregistreerd op de camionette, das er ook een reden van, ik heb die vent zelfs de flikken zien bellen, zal mss ne pik op mij hebben, ik heb niks tegen nepmotards, ik zeg het, bij het minste spatje wordt die stomme moto al gekuist, straf, de mijne das maanden geleden, kijk zo'n mensen hoef ik niet, daar blijf ik bij, maar ik zit met de miserie door die clochard, das alleen om de mensen te pesten, echte collega motards doen zoiets niet, bij mijn weten, ik toch niet

of iemand zijn moto kuist bij het minste spatje of er maanden mee wacht, doet niets ter zake en geeft iemand anders niet het recht, de levend geworden properteit "clochard " te noemen. Beide begrippen staan overigens imho nogal haaks op elkaar. Maar soit.
    Wat betreft een collega motard bij het kleinste vergrijp gaan aan te geven vind ik nogal Orwelliaans.
    het leven is een sexueel overdraagbare aandoening, onbehandelbaar en met de dood als gevolg.

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT

En wat was de reden van het wegslepen nu eigenlijk ? De politie daoet dat niet omdat iemand dat vraagt, maar omdat er iets mis is.

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

50cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tandwiel
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biker65

of iemand zijn moto kuist bij het minste spatje of er maanden mee wacht, doet niets ter zake en geeft iemand anders niet het recht ,de levend geworden properteit "clochard " te noemen. Beide begrippen staan overigens imho nogal haaks op elkaar. Maar soit.
    Wat betreft een collega motard bij het kleinste vergrijp gaan aan te geven vind ik nogal Orwelliaans.
    awel Tandwiel, groot gelijk.

begrijp je eigenlijk niet goed biker65. je zit die gast voor nepmotard enzoverder uit te maken, en dat em zenne motor teveel kuist tov den uwe maar das eigenlijk totaal naast de kwestie.

dat diene kerel voor het minste de flikken belt (zoals jij zegt) vind ik er idd een beetje over, en dat je daardoor gepikeerd bet dat kan ik begrijpen.
    Maar men voelt hier toch wel een klein beetje veel jaloersheid van jou tegenover hem ivm zijn auto, motor enz ...

Je moet gelukkig zijn met wat je hebt en niet kwaad zijn om wat je niet hebt en het leven wordt een pak aangenamer.

btw, hebt ge al naar de flikken gebeld voor een woordje uitleg omtrent het wegslepen, want over de uitleg van het waarom word een beetje rond de pot gedraaid.

50cc

ik jaloers, helemaal niet, integendeel, het is alleen de manier waarop hij me dat geflikt heeft, ik weet dat ik
    een beetje veel gepikeerd ben, nepmotard is wel wat overdreven, maar door dit geval heeft hij me wel serieus in de problemen
    gebracht, ook zeker kwestie van mijn verhuis enz...
    hoe zou jij reageren, is toch een beetje normaal, al heeft die twee harleys interesseert me zelfs niet, jaloers, wreed verkeerd gedacht, waarom jaloers op die volvo, heb zelf ne 850 break, neen mijn koleire is de manier waarop

1000cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    VFR 800
    Bouwjaar moto
    1998

Ier se, ne steendorpenaar

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F M
    En wat was de reden van het wegslepen nu eigenlijk ? De politie daoet dat niet omdat iemand dat vraagt, maar omdat er iets mis is.
    Vraag ik me toch ook af ...

750cc
    Type moto
    De Rudy

EIgenlijk? Wat hebben motorrijders meer met elkaar gemeen dan enkel het feit dat ze met de motor rijden? Waarom zou ik me tegenover een andere motorrijders anders moeten gedragen dan tegenover iemand anders? Waarom denk je dat een andere motorrijder zich anders zou gedragen tegen jou dan tegen iemand anders?

Je hebt blijkbaar ambras met een buurman. Wat heeft het er nu mee te maken dat jullie allebei met de motor rijden? Worden burenruzies niet beter uitgevochten op het burenruzieforum dan op een motorforum?
    Me gusta la moto, me gustas tu.

500cc

dju, en ik die dacht dat motorrijders altijd lief waren voor elkaar.

Mijn Boulevard of Broken Dreams wordt terug iets groter.

het leven is een sexueel overdraagbare aandoening, onbehandelbaar en met de dood als gevolg.

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Forum rechten