Welkom bij Motorforum.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: man jaagt motor

50cc

man jaagt motor

manne ik hem echt ne nieuwe motor nodig de mijne valt bena uiteen en ik hem geen cente om ne nieuwe te kopen. spijtig dak ni eerder had gezien van die kawasaki wedstrijd khad der veel meer in kunne steken. maar kheb et gezien en kga toch probere. kheb der hier in nijle zelfs 5 vaten bier voor over. als ge dan toch ga stemmen stemt dan ineens voor de schoonste dieje van mij http://www.kawasaki.be/nl/ER-6n#yourgallery/torch ge zou me der een heeeeeele gellukige man van maken.

1000cc
    Merk moto
    KTM
    Type moto
    990 Adventure
    Bouwjaar moto
    2007

Re: man jaagt motor

onnozele pipo
    L'enfer, c'est les autres...

1000cc

De mijne is ook aan vervanging toe...
    Wie mij een lief PB-ke stuurt krijgt gratis en verniet mijn rekeningnummer, en mag, nog veel gratiser en vernieter, daarop een vrijwillige storting doen.

Triumph rules !

1000cc

koopt u e zakske Colson bandjes = TieRaps = spanbandekes
    en ge kunt nog een jaar verder met uw machientje,

wacht op de wedstrijd van suzuki of honda of zoiets
    been there, done that :suzuki DR650SE '91 , honda transalp xl600v '93, honda XL 250R '83 ,honda XL350 '84
    died twice: ktm LC4 640 adv '03 and still living on in pieces
    XR650R

50cc

een jaar da gadem zéker ni meer volhouden! dieje is zo goe als kuisoep. en eu de cyniste die zon reacties sture van onnozele pipo die kunne dik de pot oep. Zal wel nen hele snuggere geweest zijn. Ge kunt mij toch ni kwalijk nemen dak probeer he. Kweet tis wel wa laat. ma onderschat de kracht van het internet ni he. Kan wreed rap gaan. khem nu toch al 50 stemme en is nog ma anderhalve dag aant rondgaan. eens da da wa spreid... en ge zijt allemaal welkom dan ook. zelfs dieje cynicus Zou pertang een schoon dink zijn valt bena samen met mijn verjaardag.

1000cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    NTV650 Revere en NT650V Deauville
    Bouwjaar moto
    1996 en 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door torch
    een jaar da gadem zéker ni meer volhouden! dieje is zo goe als kuisoep. en eu de cyniste die zon reacties sture van onnozele pipo die kunne dik de pot oep. Zal wel nen hele snuggere geweest zijn. Ge kunt mij toch ni kwalijk nemen dak probeer he. Kweet tis wel wa laat. ma onderschat de kracht van het internet ni he. Kan wreed rap gaan. khem nu toch al 50 stemme en is nog ma anderhalve dag aant rondgaan. eens da da wa spreid... en ge zijt allemaal welkom dan ook. zelfs dieje cynicus Zou pertang een schoon dink zijn valt bena samen met mijn verjaardag.
    Ik stem voor U als ik uwe cb500 "veur niet" krijg, ook als ge de kawa niet wint.
    Wedden dat ik er nog ene van maak waar je de kawa voor in de gracht dumpt.
    ¡Muchos reciben más de amor que merecen, ninguno tanto como necesitas!
    ¡Ten cuidado por la bruja!

50cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paasei
    Wie mij een lief PB-ke stuurt krijgt gratis en verniet mijn rekeningnummer, en mag, nog veel gratiser en vernieter, daarop een vrijwillige storting doen.

Hahaha GIERE foto!
    kzal direkt gratis en niets storte

TRX
    TRX is offline.
    1000cc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door torch
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paasei

Hahaha GIERE foto!
    kzal direkt gratis en niets storte
    Dat kan niet .
    Is het niet minstens 1€ ?

Dus ik geef mijn rekeningnr en alle forummers mogen daarvoor 1€ op storten, dan heb ik een gratis circuitdagske. Je ziet, ik ben met weinig tevreden hé, ik vraag niet om een nieuwe moto ofzo .

En voor de rest, tja, werken, sparen, bricoleren, creatief zijn zodat je je eigen moto kan kopen...
    http://im-designracing.be/

Forum rechten