Ik zal er zijn en laouen ook. Allebei vrij rijden.
en hopelijk kan ik deze keer wel eens een dagje zolder door komen zonder technische problemen...![]()
Zijn er hier nog mensen die die dag op't circuit van zolder zitten met Aktief?
Ikzelf ga de RECE opleiding volgen.
Ik zal er zijn en laouen ook. Allebei vrij rijden.
en hopelijk kan ik deze keer wel eens een dagje zolder door komen zonder technische problemen...![]()
Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)
roamer... wanderer... nomad... vagabond...
Iemand enig idee of de prijs van de benzine op 't circuit van Zolder een beetje schappelijk geprijsd is?
Of kan ik beter ergens kortbij 't circuit gaan tanken?
ik denk dat het antwoord op die vraag behoorlijk evident is: neen, die prijs is niet schappelijk in vergelijking met andere tankstations. Best is om gewoon zelf een jerry can extra naft mee te brengen.Oorspronkelijk geplaatst door DJ-King
Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)
Euhm, vanachter op mijne moto gaat da nogal gevaarlijk worden denk ik!![]()
Soit, 'k ben eens aan't tellen geweest en misschien kom ik wel toe als ik hem gewoon volgooi bij mij in de buurt.
'k vermoed niet dat ik meer dan 140km op't circuit ga rijden bij een RECE opleiding!?
Het was de moeite!![]()
Iemand enig idee wie er gisteren op zolder foto's stond te nemen?
Of heeft er iemand van hier zelf wat foto's genomen?
'k ben vooral geïnteresseerd in de foto's van de RECE opleiding en meer bepaald van nr. 188!![]()
normaalgezien komen ze op circuitfoto.be te staan.Oorspronkelijk geplaatst door DJ-King
Thx.
fijn dat te horen!Oorspronkelijk geplaatst door DJ-King
wij hebben ons ook wel geamuseerd![]()
Ben ook geweest, de allereerste keer op circuit, heb RECE gevolgd, vond het echt ongelooflijk! smaakt naar meer!!!