als er niks tussenkomt kom ik eens kijken![]()
Ik heb me ingeschreven voor die dag.
Het zal mijn eerste keer rijden op circuit worden.
Nog mensen die dan aanwezig zullen zijn en/of er ervaringen mee hebben ?
De mazzel,
KS.
The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Convincing The World He Didn't Exist !
als er niks tussenkomt kom ik eens kijken![]()
Ik heb nog een inschrijving lopende (reeds betaald) voor de RECE op Croix, maar zal er niet toekomen om deze uit te voeren. Geinteresseerden![]()
Datum kunt ge nog zelf kiezen. Kostprijs 50€
Cheers
Marc
Bis vincit qui se vincit
Ik zal waarschijnlijk wel ergens met een vlaggeske staan zwaaien![]()
Vergeef mij mijn onwetendheid, maar wat is RECE?
In ieder geval, men maat en mijzelve zijn zeker en vast van zin om eens een circuitdagje te doen (via Aktief dan wrschl), maar misschien moeten we eerst nog maar wat meer ervaring opdoen op de baan (kneedown hebben we nog nooit moeten doen bijvoorbeeld).
Die 50 euro, is dat effectief maar de prijs die je moet betalen om op een circuit te mogen rijden???
kijkt hier ne keerOorspronkelijk geplaatst door JeroenW
euhm, tis nie omda ge geen knie legt, da ge nie op circuit moogt zenneOorspronkelijk geplaatst door JeroenW
Als ge da toch graag ne keer probeert, zou'k da zowiezo op een circuit proberen ipv op de baan
![]()
Die kneedown, daar gaade trouwens ook geen 'cursus' voor vinden![]()
afhankelijk van de organisatie, het circuit en eventuele cursus betaal je ergens tussen de 60 en de 200 eur ongeveer.Oorspronkelijk geplaatst door JeroenW
Ja hoor, ik heb dat eind april (samen met Lieven) gedaan.
Met mijnen TDM, en er was een serieus verscheidenheid van motoren op die RECE.
Wreed goe meegevallen, leuke ervaring.
Voormiddag beetje tegengevallen (enfin, wat oefeningetjes en zo), maar aan de ene kant wel nuttig.
In de namiddag een sessie of 4 van 20 minuten.
L'enfer, c'est les autres...
Merci Laouen.
Die Aktief opleidingen zien er mij behoorlijk interresant uit!
nog weekje geduld. ben benieuwd
The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Convincing The World He Didn't Exist !
Stomme vraag : is uw inschrijving nog te koop of hebt ge al een amateur gevonden?Oorspronkelijk geplaatst door Strommax
kben geïnteresseerd, hoewel ik al op 22/09 voor de Race op Zolder ingeschreven ben
Daar oefen kunst baart, hoe meer hoe beter (hoop ik)