nog niet gedaan, just in 't boekske gekeken, om vast te stellen dat behoorlijk duur is, dat ge dat eigenlijk zelf kunt in elkaar steken, zekerst als je ne zumo ga kopen?![]()
Hallo,
Heeft iemand hier ervaring mee met Thomas Cook motorreizen.
Ik en mijne maat willen er es een paar dagen tussenuit en we zouden opteren voor de georganiseerde reizen van Thomas Cook.
Alvast bedankt![]()
nog niet gedaan, just in 't boekske gekeken, om vast te stellen dat behoorlijk duur is, dat ge dat eigenlijk zelf kunt in elkaar steken, zekerst als je ne zumo ga kopen?![]()
En persoonlijk vind ik de dagetappes nogal aan de korte kant.
Zappa heeft (weer eens ?) gelijk: zelf doen = beter doen.
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
Thomas Crook dus.......Oorspronkelijk geplaatst door zappa
![]()
![]()
Misschien een alternatief (http://www.horizonmotorreizen.nl/)Hallo,
Heeft iemand hier ervaring mee met Thomas Cook motorreizen.
Ik en mijne maat willen er es een paar dagen tussenuit en we zouden opteren voor de georganiseerde reizen van Thomas Cook.
Motorcycle always a trusty friend
Awel Zappa ge hebt gelijk is nogal prijzig k'ben nu aant uitzoeken voor b&b's of chambre d'hotes of hotellekes waar men de motor kan stallen K'em de zumo nog nie maar ben al bezig op kaart aant uittekenen en dan op de zumo zetten.
We kunnen onze dagetappes zelf aanpassen en beslissen waar en hoelang we rijden en stoppen.
Maar t'probleem is dak daar geen ervaring mee heb è (t'is den eerste keer dak zoiets ga doen en ik wil geen verassingen tegenkomen snap je) maar da maakt het avontuurlijker.
Deze kunnen niet anders dan goed zijn. Ze bestaan al minstens 15 jaar.Oorspronkelijk geplaatst door P@ul
www.itassist.be --- www.goedmotorrijden.be --- www.rijlessenpaul.be
Leap, and the net will appear (John Burroughs)
Heb er alvast veel vertrouwen in aangezien ik een reis naar Schotland geboekt heb in juni.Deze kunnen niet anders dan goed zijn. Ze bestaan al minstens 15 jaar.
Motorcycle Boy
Plus het voordeel dat ze heel wat goedkoper zijn dan Thomas Cook.![]()
Motorcycle always a trusty friend
Heb de site van horizon eens bezocht ,ziet er anders ook nie slecht uit.
Thx voor de tip![]()
Bij Thomas Cook kan je wel vertrekken wanneer je wil en moet je niet aansluiten bij een groep of zoiets.
De routes worden immers meermaals per jaar gecontroleerd en ze zijn 24 op 24 bereikbaar. Natuurlijk ben soms je goedkoper af als je zelf een B&B zoekt, maar naar wie ga je lopen als er iets fout loopt? Vergeet niet dat in hun prijs de route ook zit hé.