Welkom bij Motorforum.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19
    TRX
    TRX is offline.
    1000cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moto-Pyrénées Bekijk berichten
    ... Pyreneeën zijn niet zooooo ver van België hoor
    Zeker niet via Ryanair
    Ik weet hoe ver de Pyreneeën zijn hoor, al 3 maal geweest, waarvan ene keer een 3-daagse trip naar Andorra (2.800km waarvan 800km autosnelweg).
    Rij er graag met de moto , Spaanse kant heeft bij moment schitterend asfalt maar 't is wat ver, geen goesting om 1.200km te rijden met de camionette om dan dag of 5-6 ter plaatse te zijn, (doe al km's genoeg voor mijn werk).
    Maar met vliegtuig is wat ambetant, krijg mijne moto niet in mijn koffer (en ik rij gratis met mijn camionette ).

Zal Auvergne, Limousine of Ardeche zijn (tenzij, het daar net slecht weer is, dan kan het nog ergens anders zijn, maar we gaan er van uit dat het daar, vrij zuidelijk tov België, wel goed zal zijn en normaal geen sneeuw é...).
    http://im-designracing.be/

50cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    varadero
    Bouwjaar moto
    2005

Paasklokken?

Ben een jaar of 4 geleden met Pasen op en af gereden naar Pyreneeën. In 't terugkomen in de Auvergne in de sneeuw gezeten...'t is eens iets anders.
    Enfin, met al die klimaatsveranderingen... wie weet moet je geen zonnecrème meepakken.

50cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TRX Bekijk berichten
    Ik weet hoe ver de Pyreneeën zijn hoor, al 3 maal geweest, waarvan ene keer een 3-daagse trip naar Andorra (2.800km waarvan 800km autosnelweg).
    Rij er graag met de moto , Spaanse kant heeft bij moment schitterend asfalt maar 't is wat ver, geen goesting om 1.200km te rijden met de camionette om dan dag of 5-6 ter plaatse te zijn, (doe al km's genoeg voor mijn werk).
    Maar met vliegtuig is wat ambetant, krijg mijne moto niet in mijn koffer (en ik rij gratis met mijn camionette ).

Zal Auvergne, Limousine of Ardeche zijn (tenzij, het daar net slecht weer is, dan kan het nog ergens anders zijn, maar we gaan er van uit dat het daar, vrij zuidelijk tov België, wel goed zal zijn en normaal geen sneeuw é...).
    Voor de moto kan ik wel voor transport zorgen, of je moet de jouwe verkopen voor een pocket-bike misschien ?
    Gratis met camionette is inderdaad nog goedkoper dan Ryanair
    Auvergne, Limousine of Ardeche zijn ook mooie regio's. Geniet er maar van !
    Moto-Pyrénées
    Organisatie van motoractiviteiten

On-road en Off-road in de Pyreneeën
    Reizen / Vakantie / Tochten
    Motoractiviteiten - Gids - Gîte - Gastenkamers

http://www.moto-pyrenees.com

1000cc
    Merk moto
    KTM
    Type moto
    990 Adventure
    Bouwjaar moto
    2007
    Auvergne ?
    Een 800km van hier, veel groen & "heuveltjes"...
    L'enfer, c'est les autres...

1000cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petervdc Bekijk berichten
    Auvergne ?
    Een 800km van hier, veel groen & "heuveltjes"...
    In April kan het daar wel nog stevig vriezen 's nachts en er is ook altijd nog kans op sneeuw. Die "heuveltjes" daar zijn nog een heel stuk hoger dan pakweg de Ardennen.
    Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)

roamer... wanderer... nomad... vagabond...

TRX
    TRX is offline.
    1000cc
    Zal best niets op voorhand boeken, stel dat het weer tegenvalt, kunnen dan nog altijd tot helemaal in het zuiden rijden.
    Wel jammer want als je op voorhand reserveert kan je soms echt wel goedkope dingen vinden.

1000cc
    Als ge nog een maandje langer geduld hebt, kunt ge misschien met ons mee?

TRX
    TRX is offline.
    1000cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door diskeletloetje Bekijk berichten
    Als ge nog een maandje langer geduld hebt, kunt ge misschien met ons mee?
    Is dat dan ook een vakantie ?
    En wat is de bestemming ?

1000cc
    De bende van de Jura is weer wakker geworden... Waar we naartoe trekken dat moet na de pré-meeting van afgelopen week, volgende week op de officiële meeting nog eens worden besproken. we hadden voor onze meeting al een ideale lokatie gevonden : een of ander kasteel in de ardennen, maar dat is nu ineens bezet door een bende idioten en een hofnar Daarom moesten we noodgedwongen een nieuwe lokatie vastleggen en dat is Sint lievens houtem geworden.
    Er wordt getwijfeld tussen verschillende lokaties : Jura, Auvergne, Duitsland.... het plan is om tijdens het verlengd weekend van hemelvaart naar wat-het-ook-wordt te trekken, in een paar gites.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum rechten