Hotel Perekop, Berdorf? Is 'n motovriendelijk hotel , dacht ik, 2x overnacht, moto's in garage, goed eten, prijs???
Eén keer per jaar gaan we met de collega's die ook motorrijden op weekend. Dat gaat de laatste jaren over 1 of 2 overnachtingen, niet te ver weg opdat iedereen er gemakkelijk op een paar uur geraakt. Volgend jaar zouden we naar het Groothertogdom Luxemburg trekken. Tot nu toe vonden we telkens redelijk goedkope hotels, met prijzen tot ongeveer 50 euro per persoon per dag - half pension ).
In Luxemburg hebben we nog niets in die prijsklasse gevonden.
Daarom de vraag: kent iemand in Luxemburg, of vlak tegen de grens een hotel waar we met een twintigtal motoren en een dertigtal personen toch rond die prijs terecht kunnen ?
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
Hotel Perekop, Berdorf? Is 'n motovriendelijk hotel , dacht ik, 2x overnacht, moto's in garage, goed eten, prijs???
Als de kat van huis is, is er nog steeds het poesje van de buurvrouw!
30 personen, da's al een hele bende ... om onder 1 dak te krijgen ...
Kun je niet beter een dorp(je) afhuren ......
Praat niet over jezelf, dat zullen wij wel doen ... als je weg bent.
Op de tekenplank in 1956 ...
Op de markt in 1957
Hebben zelf ook gelogeerd in de Perekopf in Berdorf. Prijs wel iets duurder. Men spreekt vlot nederlands en men serveert er ook Duvel. Aangename kamers en vooral : de motoren kunnen in de garages staan die 's avonds laat worden afgesloten. Boek vroeg voor zo'n groot aantal gasten. Groeten en succes