Met die overnachtings-organisatie heb ik geen ervaring , daar kan ik niet mee helpen. Ik ben al wel een paar keer in Schotland geweest. En in elk 'redelijk' dorp is er wel een tankstation. Ik heb geen idee dat hoe groot de actieradius van een scooter is ??? De tankstations zitten ook in een gps-toestel. Al is dat geen garantie want ik dacht eens dringend benzine nodig te hebben (wat uiteindelijk niet het geval was omdat de boordcomputer van een BMW een gadget is , en alles behalve een juiste weergave van de werkelijkheid) en stelde het dichtste benzinestation in......maar dat bleek al een paar jaar failliet. Maar in geval van nood kan het wel helpen.
De tankstations vind je meestal enkel in de iets grotere dorpen , een B&B daarentegen is er op elke hoek van de straat (bij wijze van spreken) en ben al een paar keer geweest in mei en nog nooit problemen gehad om iets te vinden. Best een kijken naar de britse feestdagen want ik heb één keer gehad dat het bangelijk goed weer was en toen viel er een bank-holiday in ons verlof en die dag hebben wat langer moeten zoeken. Die kosten 20 à 25 £ pp/nacht.
Alvast veel plezier volgend jaar!!

LinkBack URL
About LinkBacks

Antwoord met Citaat