Welkom bij Motorforum.
Resultaten 1 tot 10 van de 10
    50cc

Met de moto naar/door Zwitserland

Hey copains,

Ik vroeg me af of je met de moto ook een vignet nodig hebt om in Zwitserland rond te bollen of door te steken?
    Niet via snelwegen, enkel via regionale banen.
    Weet nog niet goed waarheen dit jaar. Zou graag 5 daagjes rondbollen in de bergen.

Grtz. Tayta

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT
    Is enkel nodig op snelwegen.

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

250cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    K 1300 S
    Ik zou wel een kussentje meenemen om op uw stuur te binden voor moest je rijdende in slaap vallen. Want op de secundaire banen 30 km/h , 50 km/h ...... zzzz oei uur verder en nog 50 km/h....

Nee , als ik daar niet moet zijn krijgen ze me daar niet meer binnen , er zijn nog schone landen. En (daar heb ik geen last van) uw vervanguitlaat zou ik ineens ook maar thuislaten , by the way. Lachen mag nog net .... maar niet te luid hé.

1000cc
    Merk moto
    BMW - VESPA
    Type moto
    R1200GS / 300GTS
    Bouwjaar moto
    2007-2009
    Ge moet wel zorgen dat ge Zwitserland niet binnekomt via autostrade , want daar staat douane met stickers te koop...
    Als de kat van huis is, is er nog steeds het poesje van de buurvrouw!

750cc
    Merk moto
    honda
    Type moto
    cbr250r
    Bouwjaar moto
    2012
    @Tayta,

Ik kan er maar niet opkomen, maar ik ben zeker dat ik uw nickname ken van vroeger, ergens op een forum. Ik dacht zelfs dit forum of de vorige versie van dit forum,.... en ik zou zelfs zover durven gaan dat ik me zelfs nog herrinner dat ge met een goldwing hebt gereden en dat ge zelf een caféracer of zoiets in elkaar hebt geknutseld.
    Heb ik gelijk?

1000cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the riding man Bekijk berichten
    @Tayta,

Heb ik gelijk?
    Neen, ik denk het niet.

50cc
    Nop gast
    Ik zen hier wel gekend als Tayta, van vóór tees ge-update forum.
    Heb hier (vorige versie )en op 't ander forum al menig uurke versleten maar.....door tijdsgebrek was ik de weg naar hier wat kwijt geraakt. Schande niewaar . Aja, ik scheur door de bochten met nen rasechte VFR 800 interceptor (voor diegenen die et nog ni wisten)

Wat Zwitserland betreft...ik ga nu wel ni de kleine straatjes opzoeken hé. Tis de bedoeling om er de vele col's te bezoeken.
    Heb 2 jaar na mekaar in de dolomieten rondgesjeesd en wou nu eens wat anders.
    Uit de reacties hier lijkt me dit nog niet zo'n pracht-idee

Zal dan maar eens neuzen in Frankrijk, al ligt me dat niet zo. Heb het zo ni voor hun eten en mentaliteit.

1000cc
    Merk moto
    BMW - VESPA
    Type moto
    R1200GS / 300GTS
    Bouwjaar moto
    2007-2009
    Maar hun bergen zijn `top`

Ik denk dat de Zwitsers ok niet de gezelligste mensen van Europa zijn.....veel lachen ze daar niet...
    Als de kat van huis is, is er nog steeds het poesje van de buurvrouw!

1000cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vet on Wheels Bekijk berichten
    Ik denk dat de Zwitsers ok niet de gezelligste mensen van Europa zijn.....veel lachen ze daar niet...
    Ja triestig volk ginder....

Don't change the world, change your attitude...

1000cc
    Zwitserland is een schitterend land om rond te rijden. Aan de buitenkant. D-A-I-F. Of andersom. Véél cols. Gene flauwekul.

Daarbij, de echt straffe Zwitserse cols liggen allemaal op een hoopke tegen de Italiaanse grens: Grimsel, Furka, St-Gotthard ... da's dan rap efkes meegepakt.
    Laatst gewijzigd door Blackbert; 17-01-12 om 20:13.
    42

Forum rechten