Welkom bij Motorforum.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    50cc
    Merk moto
    KTM
    Type moto
    990 Adventure
    Bouwjaar moto
    2007

Gevraagd: informatie Navarra, Noorden van Spanje

Beste mensen,

Komend voorjaar willen we gaan rijden in Navarra, in het noorden van Spanje.

Ik kom niet zoveel informatie tegen die ik kan snappen, aangezien ik geen spaans spreek en N*ss*n het zoeken bemoeilijkt.
    Weet iemand wat daar onverhard mag en wat niet? Mag je vrij kamperen?

We zijn geen rouwdouwers, maar zoeken wel graag wat moeilijker bereikbare plekjes op:
    lc8.nl :: lc8.nl Photo Gallery

Wie weet wat meer?

Groeten, EP

750cc
    Type moto
    De Rudy
    Als ik me niet vergis is in Spanje alles wat double track is en dat niet is afgesloten, toegelaten voor gemotoriseerd verkeer. Dat is dus heel wat.

Ik heb al veel positieve zaken gelezen en gehoord over de roadbooks van Vibraction. Die hebben er ook een paar in die streek. RB 10 Voordeel is dan dat je niet moet gaan sukkelen om zelf mooie plekjes te zoeken.

Op Wickiloc valt er ook heel wat te vinden maar de kwaliteit van deze tracks hangt natuurlijk sterk af van degene die ze er heeft opgezet.
    Me gusta la moto, me gustas tu.

50cc
    Merk moto
    KTM
    Type moto
    990 Adventure
    Bouwjaar moto
    2007
    Oftwel, als er een auto op kan/mag, dan mogen wij dat ook!

De roadbooks van Vibraction zijn zeker geen slecht alternatief. Bewaren we als laatste optie.

Dank, EP
    --------------------------------
    PPM

50cc
    Ik heb wel (veel) andere verhalen gehoord van Noord Spanje. Veel platsen waar niet meer toegelaten is, soms zonder borden (je moet het maar weten, zeggen ze), met zware boetes en soms de motor in beslag genomen. Voor off-road rijd ik enkel aan de franse kant van de Pyreneëen, waar ik goed weet waar toegelaten is en waar niet. Dus, wees toch voorzichtig, zou ik tenminste zeggen, want off-road wordt moeilijker en moeilijker in de Pyreneëen.
    Moto-Pyrénées
    Organisatie van motoractiviteiten

On-road en Off-road in de Pyreneeën
    Reizen / Vakantie / Tochten
    Motoractiviteiten - Gids - Gîte - Gastenkamers

http://www.moto-pyrenees.com

125cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    CB1000R
    Bouwjaar moto
    2009
    ik heb ook gehoord dat ze in spanje nog al is moeilijk kunnen doen over de moto zelf?
    geen orginele uitlaat enz...

Forum rechten