Welkom bij Motorforum.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18
    50cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    Pan European
    Bouwjaar moto
    2003

Importeren naar Zumo 210

Hallo,

Ik heb deze week een Zumo 210 gekocht voor op de moto.

Ik heb een route gedownload van het internet en er zelf ook eentje gemaakt met het programma 'Basecamp'.

Nu heb ik moeilijkheden om mijn zelfgemaakte route te importeren naar de GPS. Vanuit Basecamp de gegevens verzenden naar de GPS is geen probleem. Van zodra ik Mijn Gegevens - Importeren uit bestand ga, en mijn zelfgemaakte route selecteer en dan op importeer duw, valt de GPS gewoon uit.

Heb al gebeld en gemaild met de winkel, gezocht op het internet, maar nergens vind ik een oplossing voor mijn probleem.

Kan iemand mij hiermee helpen aub?

Groetjes
    P.

50cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    VFR800
    Bouwjaar moto
    2002
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door P4463253 Bekijk berichten
    Hallo,

...mijn zelfgemaakte route selecteer en dan op importeer duw, valt de GPS gewoon uit.

Heb al gebeld en gemaild met de winkel, gezocht op het internet, maar nergens vind ik een oplossing voor mijn probleem.

Kan iemand mij hiermee helpen aub?
    Heb je al geprobeerd om de fabrieksinstellingen terug te zetten?... Ook eens tegen gekomen Martijn garmin en het was opgelost na eer reset...

50cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    Pan European
    Bouwjaar moto
    2003
    Heb net de GPS terug naar fabrieksinstellingen gezet en opnieuw geprobeerd te importeren, met hetzelfde resultaat als ervoor. De GPS blijft precies even hangen en het beeld vervaagt om uiteindelijk gewoon uit te vallen.

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT
    Jouw probleem wordt nog gemeld, je staat er niet alleen mee. De relatie tussen Basecamp en Zumo 210/220 lijkt niet ideaal. En nog niemand weet wat er aan de hand is.Ik zou ipv Basecamp te gebruiken, Mapsource downloaden van de site van Garmin, en Mapsource gebruiken om routes te maken en over te zetten naar de Zumo. Dat verloopt probleemloos.

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

1000cc
    Merk moto
    BMW - VESPA
    Type moto
    R1200GS / 300GTS
    Bouwjaar moto
    2007-2009
    ik weet er ook nix van, en ga les volgen in Leuven

Galileo Trainingscenter vzw

bij die mannen.

Volgende maand 17/2.
    Als de kat van huis is, is er nog steeds het poesje van de buurvrouw!

50cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    Pan European
    Bouwjaar moto
    2003
    Mja da hebben die mannen mij ook voorgesteld, maar Ternat is voor mij te ver weg en de 2 data in Leuven vallen juist wanneer ik de late heb...

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT
    Maar een cursus zal je hier niet bij helpen. Er is wel degelijk een probleem in de communicatie tussen Basecamp en jouw Zumo210. Wachten op een bugfix van Garmin, of overschakelen naar Mapsource !

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

1000cc
    idd stap gewoon over op mapsource. De laatste versie van Basecamp mist een aantal belangrijke features (die er vroeger wel in zaten!) en die zogezegd in 3.3 zouden moeten opgelost worden. Maar we zijn ondertussen al een heel tijdje op 3.3 aan het wachten...
    Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)

roamer... wanderer... nomad... vagabond...

50cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    Pan European
    Bouwjaar moto
    2003
    Voila, Mapsource gedownload, route volledig vanaf 0 terug begonnen en nu werkt het wel. Bedankt voor de tip allemaal, maar toch hopen dat het probleem met Basecamp ooit opgelost raakt...

50cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    Pan European
    Bouwjaar moto
    2003
    En het probleem is opgelost. Update moeten doen van de kaart van 2012.10 naar 2012.30 en nu werkt het wel via Basecamp.

Grtz

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum rechten