Welkom bij Motorforum.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13
    1000cc
    Merk moto
    RFke
    Bouwjaar moto
    rond '94
    de fabrieksinstelwaarde vd mengselschroef is de basiswaarde, moet infeite 1maal de motor goed warmgedraaid verder afgeregeld worden, op papier met ne co-meter en/of vacuümmeter, ikke en ook anderen, doen dat altijd op 't gehoor met goei resultaten, door de band komen de meesten ongeveer een 1/2 toerke meer uit (rijker)te staan, ge moet er dan natuurlijk aan kunnen terwijl de motor draait wat niet altijd 't geval is, en goei hulp voor zo"n dingen is een lange soort haakse schroevendraaier die ze bvb ook verkopen bij carbtune

125cc
    Merk moto
    suzuki
    Type moto
    GSX-R srad 750cc
    Bouwjaar moto
    1997
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dinike Bekijk berichten
    de fabrieksinstelwaarde vd mengselschroef is de basiswaarde, moet infeite 1maal de motor goed warmgedraaid verder afgeregeld worden, op papier met ne co-meter en/of vacuümmeter, ikke en ook anderen, doen dat altijd op 't gehoor met goei resultaten, door de band komen de meesten ongeveer een 1/2 toerke meer uit (rijker)te staan, ge moet er dan natuurlijk aan kunnen terwijl de motor draait wat niet altijd 't geval is, en goei hulp voor zo"n dingen is een lange soort haakse schroevendraaier die ze bvb ook verkopen bij carbtune
    Ik heb de vijzen nu op 2toeren open vanuit de vast positie gezet (wat aanbevolen is in handboek als start positie)
    Ik weet dat ik aan die vijzen graak om af te stellen.
    Dinsdag komen men vijsjes binnen en dan kan ik weer verder dus hou jullie op de hoogte

125cc
    Merk moto
    suzuki
    Type moto
    GSX-R srad 750cc
    Bouwjaar moto
    1997
    Alles steekt er nu terug op en hij start maar draait nog steeds niet goed:s

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum rechten