merci voor de wensen....
En daarbij de ruit staat er nog nie op hé en alst mij nie aanstaat, zetk er de originele weer op...![]()
ik wens u veel instabiliteit met die hoge ruit
ge zult wel zien![]()
...KMK...
merci voor de wensen....
En daarbij de ruit staat er nog nie op hé en alst mij nie aanstaat, zetk er de originele weer op...![]()
Zonder topcase niks instabiel, okni mee een tweeke vanvoor![]()
![]()
![]()
![]()
Mét
![]()
![]()
.... zelfs aan 120 pro stunde
... the Pan-feeling and more
Ergo : diene container eraf als ik solo rij
Get tenslotte nog twee zijkoffers voor uwe rommel in te steken
![]()
Met OsMaa erbijop vreemd genoeg geen zwalpprobleem. Maar misschien is nen FJR ook wel zwadderend met normaal scherm + topcase ... zelf nog nie uitgetest. De V-stream komt voor mij ook niet laag genoeg in onderste stand : windstroom dan smack in the face.
@TRX : het kan zeer aangenaam toeven zijn in een verande wetttoch hé![]()
![]()
![]()
@Ares : bij gelegenheid moogde altijd eens testen ... bvb zondag in Nameche (Toerbufelrit), of ergens halverwege ons woonplaatsen ne zaterdag ... dan wettet of tmeevalt![]()
TE is nooit goe ... alleen in TEvreden en TEgoei ..........................................en TEquilla
Stabiliteit mee een 2 voor, daar waag ik mij bijlange nog nie aan ze! Kverschiet soms es alsk wa te enthousiast aan de gas hang
, dan benk blij dak goe vastzit op da spel
!
OzzePaa, uw voorstel hou ik zeker in gedachten, maareuh de rit van zondag moet ik spijtig genoeg afslaan....
Ten eerste wordt ik al ergens anders verwacht en ten tweede, mijn kont zou mij meer dan 400km in het motozadel nogal moeilijk vergeven![]()
. Mijn poep'ke
is da nog nie echt gewoon
![]()