Ik heb ook de BTO23 op mijne Kawa GTR liggen en ben daar zeer tevreden over
In de motorcentrale heb ik naar prijzen gevraagd voor 2 nieuwe banden. De Michelin PR3 is sinds begin mei opgeslagen van 300 naar 350 euro (voor 2 banden). De BT023 kosten nu 315. En er worden nog prijsstijgingen verwacht.
Ik denk eraan om toch opnieuw de BT023 te laten plaatsen. Ik was uiterst tevreden over het rijgedrag, zeker ook in het nat, van de PR3. Maar eigenlijk was de BT023 ook niet slecht. Het zat me nog in het kopke dat ik zo teleurgesteld was over de BT021. Gezien het prijsverschil, en het feit dat ik de BT023 op 13.500 km heb laten vervangen op een moment dat ze nog niet helemaal op waren, en de PR3 nu ook op 13.500 wel volledig kaal is, zal het dus waarschijnlijk toch opnieuw de BT023 worden.
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
Vraag ook eens prijs van de MPR2. Die is ook retegoed. Ik heb er nu MPR3 op liggen, maar ik merk qua grip de botten verschil tov de 3.
mijn banden zijn zwart en rond, tussen 20000 en 25000 km met een setje. dus leg ik er terug dezelfde op.![]()
Misschien ook overwegen voor Dunlop Roadsmart's (II) ?
Moto-Pyrénées
Organisatie van motoractiviteiten
On-road en Off-road in de Pyreneeën
Reizen / Vakantie / Tochten
Motoractiviteiten - Gids - Gîte - Gastenkamers
http://www.moto-pyrenees.com
Ik was inderdaad heel tevreden van de Roadsmart (1) die op mijn FJR lagen. Maar mijn bandenboer levert geen Dunlops. En hij is beduidend goedkoper dan de andere centrales in de buurt. Vandaar dat ik kies tussen wat hij aanbiedt.
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
Ik heb PR2's opliggen en heb (écht waar!) +- 50.000 km gedaan met mijn achterband.
Zeer goede service en bij de goedkoopste vind je op BandenDepot - Motorbanden aan super prijzen !!!
moe niet veel peinzen ik , 'k heb nie veel keuze op mijne ouwe K dus 't worden weer voor en achter bridgestone batlax bt 45![]()