Welkom bij Motorforum.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Iinbus

TRX
    TRX is offline.
    1000cc
    Voor de vooras van mijn R6-ke heb ik ook nen grote inbus nodig. Heb me gewoon zo'n dop met vaste inbus in gekocht. Waarom zo ene met verschillende maten? Das natuurlijk vrij duur....
    Die van mij heeft een € of 10 gekost meen ik me vaag te herinneren, was allezins niet veel.
    http://im-designracing.be/

1000cc
    nee, maar gij hebt er maar ene voor 10€. dat anders spul zijn er 4, voor 30€. dan doet ge toch winst?
    42

TRX
    TRX is offline.
    1000cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TRX Bekijk berichten
    Voor de vooras van mijn R6-ke heb ik ook nen grote inbus nodig. Heb me gewoon zo'n dop met vaste inbus in gekocht. Waarom zo ene met verschillende maten? Das natuurlijk vrij duur....
    Die van mij heeft een € of 10 gekost meen ik me vaag te herinneren, was allezins niet veel.
    Yep, bekijkte gij alles zo wiskundig ?

Ik zou nu kunnen antwoorden dat ik alleen maar koop wat ik nodig heb, maar als ik hier zo thuis rond mij kijk besef ik dat dat ook gene waar is .
    http://im-designracing.be/

1000cc
    Duur is relatief, ik heb die doppen ook afzonderlijk gekocht. Toch die die ik nodig heb. Geen gekloot meer, prettig en snel werken, past ook op mijne momentsleutel. Die pakweg 50 euro op mijne spaarboek laten staan brengt toch niks op!

125cc
    Merk moto
    nen echte
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door STEFKE Bekijk berichten
    Die pakweg 50 euro op mijne spaarboek laten staan brengt toch niks op!
    Het komt nog zover dat da geld kost.

1000cc
    Ik heb verleden week in het begin van de week nog in nen winkel bij zo doppen gestaan , maar de grootste maat was daar 20 mm dus te klein , heb er 2 nodig met die ander maten ben ik toch niks,heb niks waar die op passen, dus morgen naar de winkel moeren halen en zal er rap 2 maken gelijk PaulRT hier nen tip plaatste en dan is het opgelost

750cc
    Type moto
    De Rudy
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blackbert Bekijk berichten
    nee, maar gij hebt er maar ene voor 10€. dat anders spul zijn er 4, voor 30€. dan doet ge toch winst?
    Van goedkope oplossingen weet jij alles!

Wat doet Zwetten Beire als zijn ringsleutel een maatje te groot is? Just, hij steekt een keukenmes tussen de moer en de sleutel, zo heeft hij maar 1 sleutel nodig voor twee maten van moeren en zijn maten zijn ook geholpen.

Me gusta la moto, me gustas tu.

1000cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    NTV650 Revere en NT650V Deauville
    Bouwjaar moto
    1996 en 2004
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door STEFKE Bekijk berichten
    Duur is relatief, ik heb die doppen ook afzonderlijk gekocht. Toch die die ik nodig heb. Geen gekloot meer, prettig en snel werken, past ook op mijne momentsleutel. Die pakweg 50 euro op mijne spaarboek laten staan brengt toch niks op!
    Roept dat maar niet te hard, straks word je er nog op belast.
    ˇMuchos reciben más de amor que merecen, ninguno tanto como necesitas!
    ˇTen cuidado por la bruja!

125cc
    Merk moto
    nen echte

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum rechten