nee, maar gij hebt er maar ene voor 10€. dat anders spul zijn er 4, voor 30€. dan doet ge toch winst?![]()
Voor de vooras van mijn R6-ke heb ik ook nen grote inbus nodig. Heb me gewoon zo'n dop met vaste inbus in gekocht. Waarom zo ene met verschillende maten? Das natuurlijk vrij duur....
Die van mij heeft een € of 10 gekost meen ik me vaag te herinneren, was allezins niet veel.
http://im-designracing.be/
nee, maar gij hebt er maar ene voor 10€. dat anders spul zijn er 4, voor 30€. dan doet ge toch winst?![]()
42
Duur is relatief, ik heb die doppen ook afzonderlijk gekocht. Toch die die ik nodig heb. Geen gekloot meer, prettig en snel werken, past ook op mijne momentsleutel. Die pakweg 50 euro op mijne spaarboek laten staan brengt toch niks op!![]()
Ik heb verleden week in het begin van de week nog in nen winkel bij zo doppen gestaan , maar de grootste maat was daar 20 mm dus te klein , heb er 2 nodig met die ander maten ben ik toch niks,heb niks waar die op passen, dus morgen naar de winkel moeren halen en zal er rap 2 maken gelijk PaulRT hier nen tip plaatste en dan is het opgelost![]()
![]()
Van goedkope oplossingen weet jij alles!
Wat doet Zwetten Beire als zijn ringsleutel een maatje te groot is? Just, hij steekt een keukenmes tussen de moer en de sleutel, zo heeft hij maar 1 sleutel nodig voor twee maten van moeren en zijn maten zijn ook geholpen.
![]()
Me gusta la moto, me gustas tu.
Hierse, per accident tegenaangesurft ..
Wielas sleutel Motion Pro Inbus 17-19-22-24mm / Gereedschap overig / Gereedschap / 24mx.nl