Welkom bij Motorforum.
Resultaten 1 tot 4 van de 4
    50cc

Service LAZER Helmen

Opgepast voor de (slechte) service bij het Belgische LAZER.
    Ik bracht op 21.10.2011 mijn Oranje-fluo PANAME helm naar de verkoper voor nazicht van het zonnevizier-mechanisme.
    De helm werd door de winkelier op maandag 23.10.2011 persoonlijk binnengebracht bij de fabrikant (Nivelles?).
    Nu, volle 2 maand later, heb ik hem steeds niet terug. De verkoper weet wel te zeggen dat de helm hersteld zou zijn, doch dat hij hem nog niet teruggekregen heeft.
    Verschillende mailberichten naar LAZER hierover blijven gewoon onbeantwoord.
    Van een goede service gesproken dus.
    Dank U LAZER Helmets!

1000cc
    Merk moto
    Katé-Em
    Type moto
    trakteur
    Bouwjaar moto
    toen er nog carbu's waren...
    als ge voor een goedkoop merk kiest kunt ge geen dure service verwachten hé
    ni dat dure merken steeds goede service geven, ver van
    maarreuh... ne Lazer met een zonnevizier ingebouwd, da's begot gelijk ne lada van in de jaren 80 met nen tuninguitlaat en 17 duims velgen...
    ...KMK...

125cc
    Merk moto
    Yamaha
    Type moto
    Fazer 6
    Bouwjaar moto
    2007
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon Bekijk berichten
    maarreuh... ne Lazer met een zonnevizier ingebouwd, da's begot gelijk ne lada van in de jaren 80 met nen tuninguitlaat en 17 duims velgen...
    why ? das toch geen luxe, en da zit toch in de meeste helmen (boven een bepaalde prijsklasse) ?

1000cc
    Ach, ik heb mijn Schuberth C2 nooit meer teruggezien na herstelling...Ik mocht wel gewoon een nieuwe kiezen in de winkel.

Forum rechten