Welkom bij Motorforum.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12
    50cc
    Merk moto
    honda
    Type moto
    cbr600f
    Bouwjaar moto
    2002
    idd fluitje van een cent met een aplicator.
    zonder zou ik er wel niet aan beginnen als het een recht lint is.

750cc
    Merk moto
    honda
    Type moto
    cbr250r
    Bouwjaar moto
    2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roadster Bekijk berichten
    Ik heb op de GS rimstripes geplakt die perfect zonder apparaatje aan te brengen zijn
    Ze zijn in 4 segmenten onderverdeeld en door zowel de sticker als uw velg overvloedig met zeepwater in te spuiten kunt ge die perfect op hun plaats schuiven en corrigeren als het nodig zou zijn. Een nachtje laten drogen en alles is klaar.
    Mijn rimstripes,komen trouwens van de website hierboven...

Dat apparaatje lijkt mij dus enkel geldklopperij...
    Ook miserie mee gehad, of heb je geluk gehad?
    Ik bestel daar dus een paar stickers, vooruitbetaling + verzendingskosten, volgens hun site werden ze al een week geleden verstuurd maar nog niets toegekomen. Vandaag eindelijk een envolope van hun in de bus. Blijkt dat de inhoud voor iemand anders bestemd is. Ik neem contact op met het bedrijf en daar kreeg ik geen duidelijk antwoord, mens gaf een zeer aarzelende belofte dat ze contact gingen opnemen met den andere mens om te vragen of hij mijn bestelling zou ontvangen hebben en ze gingen me direct terug iets laten weten. Dat was vanmiddag, 5minuten geleden was ik het beu om af te wachten en heb op basis van de factuurgegevens diene mens zijne telefoonnummer opgezocht en daarnaar gebeld. Zeer vriendelijke mens. Vertelde me dat het ook al de 2de keer is dat hij zijn stickers verwachtte want de eerste keer was het volledig fout (verkeerde stickers en kleuren). Mijn bestelling had hij nog niet gezien. Oh ja, en het Nederlandse bedrijf had nog geen contact met hem opgenomen, dus dat was ook een loze belofte waar ik al die uren zat op te wachten. Maandag gaat diene mens zijn bestelling op de post zodat hij op zijn minst zijn bestelling al gaat krijgen, gedeeltelijk tenminste, want ik heb de inhoud van de envolope en de artikels op het factuur vergeleken en voor zover ik kan zien zit er al minstens 1sticker te weinig in. Wanneer ik mijn stickers te zien gaan krijgen is nog een groot vraagteken

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum rechten