Ah, bestaat stickertuning nu ook al voor motos?![]()
Of hoe je het ook noemen wil.
Ik heb zoiets gezien via onderstaande link, maar daar zit ook een rolletje wiellint op. Is dat nergens apart te krijgen? Het ziet er in elk geval heel makkelijk uit om het aan te brengen, en ik ken mezelf, ik ben helemaal niet handig met zulke dingen. Als je het filmpje bekijkt, dan zie je wat ik bedoel. En ik krijg die wielsticker er toch "gratis" bij, bij de aankoop van mijn motor die ik onlangs besteld heb... aangezien dat een accessoire is van 58euro dat ik van honda erbij krijg, zou ik dat toch graag een beetje deftig willen aanbrengen ook.
RMST Applicator
Ah, bestaat stickertuning nu ook al voor motos?![]()
Zelf zou ik dit dus ook niet aankopen. Hoogstens een chinees teken op de kuip en een tankpad, maar die wielstickers zeggen me niet veel, zeker niet als je de schandalig hoge prijs hiervan bekijkt op de honda site (ja oké, je kan die wel veel goedkoper aankopen via andere sites). Maar ik krijg het er toch bij, dus ze zullen erop komen. En ik heb nog eens gekeken en het zouden inderdaad 3delige stickers zijn die makkelijk aan te brengen zijn. Dus het zal dan wel meevallen hoop ik.
bij RAD kost daat maar 12 euro alles strips en tool .verleden jaar eens gekocht om te experimenteren werkt goe en stickers kleven goed waterbestendig . kreeg ze er nadien nie temakkelijk af.
![]()
Schandalig duur?
€ 12
*Oesje; te laat ...*
Laatst gewijzigd door den Bullet; 29-12-11 om 13:14. Reden: awel, omda 'k te laat was, tiens!
... ajommoja ...
E Zwet Pouzeke, ne Vanariekogel en een Ouw Sloor
I pointed to the moon, but they stared at my finger ...
... en komt dat goed 's avonds; in de donker?
Als ge uwe dynamo tegen uwen band zet ....
![]()
Praat niet over jezelf, dat zullen wij wel doen ... als je weg bent.
Op de tekenplank in 1956 ...
Op de markt in 1957
buiten voor de fervente scrabblespeler heeft dat ding eigenlijk ni veel nut...
...KMK...
Nope. Voor scrabble is dat woord te lang !![]()
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
Kijk eens bij beugler. Met een buis een wieleke, wat verf en een beetje goede wil kunt ge ferm dingen maken.
Uw wielen, spatborden, naftbak maar ook de koets van de buurvrouw, biezekes op op binnendeuren of keukenkasten ...
Plezant speelgoed maar niet goedkoop.
design1
http://www.beuglereurope.com/english/motor.html
Laatst gewijzigd door Koen66; 30-12-11 om 00:47. Reden: url toegevoegd