Welkom bij Motorforum.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24
    750cc
    Zo'n zuignap is een fijn ding, maar de kuipen van mijn Soes
    Zijn nergens vlak genoeg om hem te kunnen monteren :-/

50cc
    Dat is minder, maar hoe je dat nu dan?

750cc
    Gewoon enkele van RAM bollen op enkele
    plekken gemonteerd. Achteraan waar de voetsteunen
    zaten, vooraan links in de kuip en nog eentje
    bij het dashboard.

125cc
    Merk moto
    suzuki
    Type moto
    GSX-R srad 750cc
    Bouwjaar moto
    1997
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim's Pan Bekijk berichten
    Ik heb mij een zot folieke aan geschaft, een action camera van Starcom
    De reden waarom ik voor deze camera heb gekozen is dat ik kan kiezen om het geluid te laten opnemen via de camera of via mijn intercom, en dit zeer handig vind
    Nu is het wel niet de bedoeling om al mijn commentaar dat ik tijdens het filmen zeg via de intercom zoals stomme kloot kijken in u spiegels , pinkers zijn optie zekers,... om dit ook op de montage bij te zetten maar wel de kommentaar van welke pass of vallei je gaat inrijden ...
    Nu kan je al redelijk veel met windows movie maker maar ik zoek een software die het mogelijk maakt om als het nodig is om mijn kommentaar naar voren te laten brengen en het liedje dat je gekozen hebt bij de video montage als achtergrondmuziek naar achter te laten gaan.
    Heeft er iemand van jullie weet van zo'n software, ik heb al eens rondgekeken op het internet maar daar vind je nogal veel crap oftewel pokke duur
    Normaal kan je dat gewoon met windows moviemaker. Gewoon zien dat je met je 2 audiosporen het juiste volume kiest en dan met fades werken normaal.

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Forum rechten