Welkom bij Motorforum.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 22 van de 22
    50cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    Pan European ST1300
    Bouwjaar moto
    2004
    Ik heb laatst op de webwinkel van Louis.nl de Midland BT Next gezien, dit zou ook een tegenhanger voor de Scala Rider G4 moeten zijn maar een voordeel hieraan vond ik wel dat je er eventueel een PMR kon op aansluiten met het gepaste kabeltje( of bluetooth indien een bt PMR), zo kan je eventueel de 2de motor met gewone headset bereiken.
    Deze zijn ook van een antennetje voorzien zoals de G4 voor verder bereik, nu vroeg ik mij af of dit ook(met kabeltje) kan met andere merken zoals Scala Rider of Interphone.
    Heeft er al iemand ervaring met deze bt set van Midland?
    Nu maken wij gebruik van een zendsysteem van Baehr op basis van CB gecombineerd met intercom maar door ouderdomdverschijnselen werkt dit niet meer optimaal, en we zoeken een eventuele vervanger.

50cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    VFR800
    Bouwjaar moto
    2002
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mellaers Bekijk berichten
    Ik heb net op het internet een interesante site gevonden rad.eu

Iemand ervaring met interphone?
    ik rij al een goe jaar intensief met de interphone F4!... ik ben er dan ook zeer tevreden van! Alles werkt uitstekend. Iedereen is heel duidelijk verstaanbaar (zeker tot 130 a 140km/u daarboven moet je al wat roepen...) en de afstand tussen de 2 motoren kan enorm groot worden. Noisecanceling van wind en motorgeluid is perfect tijdens een gesprek!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Forum rechten