Ik werk al een paar jaar met een gewone camera (45 euro in de solden ) die ik met ene ram mount achter mijn scherm heb geplaatst.
Het is natuurlijk niet de kwaliteit van een GOPRO camera .
Hier een voorbeeldje : VOGEZEN DAG 2 - YouTube
Hey,
ik ben sinds kort opzoek naar een helmcamera, om mijn toeren mee te filmen.
Maar zit met de vraag, Welke is goe?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een goedkoop model (ni teveel snuffekes dus, heb ik toch ni nodig) me een verwisselbaar geheugen.
Weet iemand waar ik da kan vinde?
Ik werk al een paar jaar met een gewone camera (45 euro in de solden ) die ik met ene ram mount achter mijn scherm heb geplaatst.
Het is natuurlijk niet de kwaliteit van een GOPRO camera .
Hier een voorbeeldje : VOGEZEN DAG 2 - YouTube
Keuze genoeg in all prijsklassen: Producten van Nanocam - FUN
Ik ben ook begonnen met een goedkoop model(20 EUR bij Decathlon) maar heb snel de stap gemaakt naar een HD. Ik heb nu een Camsport HD EVO http://www.camsports.com/index.php?o...390&Itemid=317 . Ik gebruikt het bij mijn organisaties in de Pyreneëen, en ik ben zeer tevreden ervan. Goed kwaliteit, prijs redelijk.
Laatst gewijzigd door Moto-Pyrénées; 10-02-12 om 12:27.
Moto-Pyrénées
Organisatie van motoractiviteiten
On-road en Off-road in de Pyreneeën
Reizen / Vakantie / Tochten
Motoractiviteiten - Gids - Gîte - Gastenkamers
http://www.moto-pyrenees.com
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
ik gebruik voor de ritjes af en toe de Vholdr, wat nu de Contour HD is.
Vrij tevreden over, beeld past zich snel aan van lichte (zeer zonnig) naar donkere omgeving (bos)
Scherpe beelden en mogelijkheid in SD te filmen met 60frames per seconde voor snelle actie, of HD 30frames /s
Geluid is ook OK.
beeldpunt wordt kan je visueel maken door 2 laserpunten, opname op micro SD
been there, done that :suzuki DR650SE '91 , honda transalp xl600v '93, honda XL 250R '83 ,honda XL350 '84
died twice: ktm LC4 640 adv '03 and still living on in pieces
XR650R
Over de Contour is er inderdaad vooral positief commentaar te horen. ik denk op dit moment aan de Contour Roam. Dat is een goedkopere versie, waarbij de batterij niet vervangbaar is. Je bent dus beperkt qua autonomie, je kan onderweg niet van batterij wisselen, je moet 's avonds het apparaat opladen. Maar je moet sowieso niet te veel opnemen, of het blijft toch maar op je PC wachten tot je ooit eens tijd en zin hebt om alles te bekijken en te bewerken (vraag maar aan Fore). En de prijs daarvan is minder dan 200 euro.
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
waarom wilt ge uw ritten filmen en opnieuw bekijken ??
zo al eens een filmke bekeken op youtube ??? boooooring !!!!!