oeveel soepappekes eeftaspel?
Heeft hier iemand ervaring mee, da ziet er wel interessant uit voor Off-Road rijden, als dat echt werkt moet je die band bij lekrijden er ni meer afhalen gewoon ne nestel (wiek) er in en oppompen en verder rijden gelijk nen baan band denk ik,het zou in ieder geval als het werkt een hoop sleutelwerk besparen denk ik
http://www.motodeluxe.be/data/acms/e..._469_1.jpg.v=1
oeveel soepappekes eeftaspel?
...KMK...
2 soepapkes. Eentje voor de tubliss zelf op te pompen, eentje voor de band op te pompen.
Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)
roamer... wanderer... nomad... vagabond...
Ik weet het eigenlijk ni daarom de vraag of er iemand al ervaring mee had
Maar wat ik wel gezien heb er zit daar ook nen trekker op of hoe noem je dat om den band op zijn plaats te houden
Laatst toen ik mijne tenere ging halen van zijn onderhoud zag ik dat in de winkel liggen maar eigenlijk geen aandacht aan besteed
Nu met naar een achtervering te zoeken op de pc zag ik dat terug en daarom die vraag
Maar de volgende keer dat ik in de garage passeer ga ik toch wel informatie vragen en misschien als den uitleg goed is zo een stel aanschaffen ze zijn in 18, 19 en 21" heb ik gelezen
Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)
roamer... wanderer... nomad... vagabond...
'k zou moeten gaan zoeken, maar in de KTMafdeling van advrider waren de meningen redelijk verdeeld.
42