Welkom bij Motorforum.
Resultaten 1 tot 7 van de 7
    1000cc

Tubliss tubeless systeem off-road wielen

Heeft hier iemand ervaring mee, da ziet er wel interessant uit voor Off-Road rijden, als dat echt werkt moet je die band bij lekrijden er ni meer afhalen gewoon ne nestel (wiek) er in en oppompen en verder rijden gelijk nen baan band denk ik,het zou in ieder geval als het werkt een hoop sleutelwerk besparen denk ik

http://www.motodeluxe.be/data/acms/e..._469_1.jpg.v=1

1000cc
    Merk moto
    Katé-Em
    Type moto
    trakteur
    Bouwjaar moto
    toen er nog carbu's waren...
    oeveel soepappekes eeftaspel?
    ...KMK...

1000cc
    2 soepapkes. Eentje voor de tubliss zelf op te pompen, eentje voor de band op te pompen.
    Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)

roamer... wanderer... nomad... vagabond...

1000cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon Bekijk berichten
    oeveel soepappekes eeftaspel?
    Ik weet het eigenlijk ni daarom de vraag of er iemand al ervaring mee had
    Maar wat ik wel gezien heb er zit daar ook nen trekker op of hoe noem je dat om den band op zijn plaats te houden
    Laatst toen ik mijne tenere ging halen van zijn onderhoud zag ik dat in de winkel liggen maar eigenlijk geen aandacht aan besteed
    Nu met naar een achtervering te zoeken op de pc zag ik dat terug en daarom die vraag
    Maar de volgende keer dat ik in de garage passeer ga ik toch wel informatie vragen en misschien als den uitleg goed is zo een stel aanschaffen ze zijn in 18, 19 en 21" heb ik gelezen

1000cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bompa broem broem Bekijk berichten
    zo een stel aanschaffen ze zijn in 18, 19 en 21" heb ik gelezen
    Klopt. Op het achterwiel van uw Ten is het dus niet bruikbaar.

De soepap voor de band op te pompen doet inderdaad tegelijk dienst als rimlock, dus in theorie zou ge uw bandendruk even laag kunnen laten zakken als bij een binnenband met rimlock.
    Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)

roamer... wanderer... nomad... vagabond...

1000cc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duibhceK Bekijk berichten
    Klopt. Op het achterwiel van uw Ten is het dus niet bruikbaar.

De soepap voor de band op te pompen doet inderdaad tegelijk dienst als rimlock, dus in theorie zou ge uw bandendruk even laag kunnen laten zakken als bij een binnenband met rimlock.
    Op mijne WR zou ik dat dan wel kunnen plaatsen 18" daar is niet veel plaats om sleutels en bandenlichters mee te nemen buiten in en rugzak

1000cc
    'k zou moeten gaan zoeken, maar in de KTMafdeling van advrider waren de meningen redelijk verdeeld.
    42

Forum rechten