Welkom bij Motorforum.
Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 85
    50cc
    Merk moto
    Kawasaki
    Type moto
    Er-6n
    Bouwjaar moto
    2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk berichten
    Is reeds aangehaald in de toppic... Maar zoals ik toen zei, is dit niet handig... Ikheb reeds een interphone f4 ingebouwd en kan dus niet nog es oortjes kleven in men helm... Bluetoothkit Moet dus dringend op de markt komen!!!
    Kan ik best geloven. Zouden ze eigenlijk wel dringend moeten voorzien

750cc
    Merk moto
    honda
    Type moto
    cbr250r
    Bouwjaar moto
    2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de noot Bekijk berichten
    niet helpen?
    geen idee welke er bij de mijne opstaan, stonder er op toen ik 2dehands kocht, maar kwam met men vorige moto elke dag met ijskoude vingers aan, en heb daar nu toch gene last nimeer van
    alleen soms de ambriagevingers, die worden soms wel beetje koud
    Nadat ik vanmorgend na een rit van een uur, helemaal koud, nat en verkleumd bij de garage aankwam om mijn uitlaat te laten plaatsen, toch maar ineens handvatverwarming laten placeren. Was in het naar huis rijden een stuk aangenamer. Wel in combinatie met stuurmoffen, dat had ik vroeger niet toen ik op mijn vorige moto met handvatverwarming reed en dat blijkt toch wel een super goede combinatie te zijn. Verder had ik een lange onderbroek + joggingsbroek + motobroek, onderhemd + t-shirt + trui + motojas met wintervoering, onderhandschoentjes + winterhandschoenen + stuurmoffen, zomersokjes + winter sokken + motolaarzen. En dit alles was eigenlijk nog niet warm genoeg
    Tegen volgend jaar ga ik toch eens in mijn zakken tasten om me goede degelijke thermische kledij aan te schaffen, hoef ik bijlange zoveel niet aan te doen en toch veel warmer zijn.
    'm gonna wake you up early cause i'm gonna take a ride with you.
    It's not a big motorcycle,
    Just a groovy little motorbike.
    It's more fun than a barrel of monkeys,
    That two-wheeled bike.
    We'll ride on out of town
    To anyplace i know you like.
    It climbs the hills like a matchless,
    Cause my honda' built really light.
    When i go in to the turns
    Better hang on tight.
    I'd better turn on the lights
    So we can ride my honda tonight.
    http://www.youtube.com/watch?v=WqKi_9p1zks

F M
    F M is offline.
    1000cc
    Merk moto
    BMW
    Type moto
    R1200RT
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the riding man Bekijk berichten
    Nadat ik vanmorgend ... ... Verder had ik een lange onderbroek + joggingsbroek + motobroek, onderhemd + t-shirt + trui + motojas met wintervoering, onderhandschoentjes + winterhandschoenen + stuurmoffen, zomersokjes + winter sokken + motolaarzen. En dit alles was eigenlijk nog niet warm genoeg

In vergelijking met vorige week is het zomer vandaag !

Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
    (Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)

500cc
    Merk moto
    nen Engelse
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F M Bekijk berichten

Zeker weten; na de middag een ritje van +- anderhalf uur gedaan in
    het zonnetje op droge en zoutvrije wegen - zaaaaaalig gewoon.

Amper terug thuis begon het te regenen

750cc
    Merk moto
    honda
    Type moto
    cbr250r
    Bouwjaar moto
    2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F M Bekijk berichten

Zonder zeveren: het verschil met een toerbuffel en en een sportmotor is enorm he. Toen ik mijn sh300i naar de garage ging doen (ze hebben die overgenomen) was ik nog in tussenseizoens outfit, dus niks onder mijn motobroek, en enkel een t-shirt met lange mouwen onder mijn motorjas. Het was helemaal niet koud op mijn scooter waar ik volledig uit de wind zat met mijn benen en hoge ruit en zat aangenaam comfortabel van mijn laatste rit te genieten. Toen verwisselde ik die met mijn mijne nieuwe en voelde ik pas dat de zomer al lang voorbij was, ben al bibberend naar huis gereden. En toen was de koudegolf nog niet eens begonnen en was het 7 a 8 graden. Als uw moto waar ge op rijdt overeenkomt met uw profielfoto dan geloof ik dat best dat het vandaag aangenaam is geweest om een toerke te gaan doen. Dat is echt niet te vergelijken! Mensen met sportmotoren en nakedbikes weten waar ik het over heb, gij rijdt met nen halve auto rond, tis ni moeilijk dat ge geen kou hebt gehad
    That two-wheeled bike.
    Better hang on tight.

50cc
    Merk moto
    Honda
    Bouwjaar moto
    2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door STEFKE Bekijk berichten
    ach, wat is zever? wat is luxe? wat is versiering? dat zadel, waar ge geen zeer van krijgt na 250km? die xenon of verstralers waar ge 's nacht tenminste deftig mee ziet (tijdens zo'n nachtritje...)? die verwarmde dinges waarmee uw poten niet meer afvriezen en waardoor ge tenminste nog gevoel hebt in uw vingers, die betere vering waarmee ge toch het snedigere bochtenwerk veilig kunt aansnijden?
    dus ja 't zal voor iedereen wat anders zijn zeker?

Idd Stefke, ik deel uw mening,
    Het is eens zo aangenaam en veiliger als ge zulke dingen op uw bikeske hebt staan.
    + het oogt nog mooier.

Dat zijn ieders persoonlijke keuze.
    The Need for Speed

grs
    grs is offline.
    50cc
    Merk moto
    Kawasaki
    Type moto
    Z1000SX
    Bouwjaar moto
    2012
    E kabelke naar de batterij en nen batterijlader.
    Valblokken. Tankpad omdat die magnetische tanktas nogal krassen maakt na nen tijd.

250cc
    Merk moto
    r1200rt
    Type moto
    tweewieler

zeker nodig

onontbeerlijk op de motor:
    - Radio met cd en mp3
    - 1 zijkoffer met koeling, je zal daar in de zomer blij mee zijn als je naar de viswinkel geweest bent.
    - niet echt ontbeerlijk maar soms toch aangenaam om hebben: klein expressomachine.

Al de rest is overbodige luxe
    Alhoewel: mijne dvx-speler is soms wel handig als je ergens op mensen moet staan wachten en je dan een filmpje kan kijken.
    Laatst gewijzigd door Gele; 16-02-12 om 06:28. Reden: om te zeggen dat je natuurlijk melk en suiker moet voorzien voor uwe koffie, daarvoor is die gekoelde zijkoffer handig.
    Gele met Grote G
    Voor de West-Vlamingen; grote "g" naar beneden
    Gele Tours International | Facebook

750cc
    Merk moto
    honda
    Type moto
    cbr250r
    Bouwjaar moto
    2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gele Bekijk berichten
    onontbeerlijk op de motor:
    - Radio met cd en mp3
    - 1 zijkoffer met koeling, je zal daar in de zomer blij mee zijn als je naar de viswinkel geweest bent.
    - niet echt ontbeerlijk maar soms toch aangenaam om hebben: klein expressomachine.

Al de rest is overbodige luxe
    Alhoewel: mijne dvx-speler is soms wel handig als je ergens op mensen moet staan wachten en je dan een filmpje kan kijken.
    Ik zou daar heel blij mee zijn tijdens mijn vakantie in mei naar Schotland. Kga daar met tentje camperen met een minimum aan luxe. Maar een "ijskastje" zou toch wel handig zijn. Ik was al aan het denken in de richting van zo een koelbox, aangezien ik zonder duo rij, heb ik plaats genoeg om dat mee te nemen en ik heb ook een 12V stekker. Effect van zo een dingen zijn echter minimaal als ze op 12V worden aangesloten. Hoe heb jij dat gedaan in je zijkoffer? En werkt dat goed?
    That two-wheeled bike.
    Better hang on tight.

250cc
    Merk moto
    r1200rt
    Type moto
    tweewieler
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the riding man Bekijk berichten
    Ik zou daar heel blij mee zijn tijdens mijn vakantie in mei naar Schotland. Kga daar met tentje camperen met een minimum aan luxe. Maar een "ijskastje" zou toch wel handig zijn. Ik was al aan het denken in de richting van zo een koelbox, aangezien ik zonder duo rij, heb ik plaats genoeg om dat mee te nemen en ik heb ook een 12V stekker. Effect van zo een dingen zijn echter minimaal als ze op 12V worden aangesloten. Hoe heb jij dat gedaan in je zijkoffer? En werkt dat goed?
    Gelzakskes

Gele met Grote G
    Voor de West-Vlamingen; grote "g" naar beneden
    Gele Tours International | Facebook

Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste

Labels voor dit Bericht

Forum rechten