Aan die 'antenne' hoeft geen hoofdtelefoon aan te hangen, dus een defect exemplaar zal de honneurs wel waarnemen (al dan niet met de ear plugs er aan).
En schakel over op MV, die 2 gig download krijgt ge op een maand ni op![]()
Ik wil de FM radio van mijn smartphone (besturing Android) op mijn Interphone4 headset krijgen. Probleem is: je moet je koptelefoon van de telefoon inpluggen omdat deze als antenne functioneert. Het geluid wordt bijgevolg naar je koptelefoon gestuurd en niet via bluetooth draadloos naar je helm.
Ik zou natuurlijk via een kabeltje van mijn smartphone naar de speakers in mijn helm kunnen gaan; maar dan is het gemak van 'draadloos' natuurlijk weg.
Iemand een oplossing?? Ik vond geen app voor de smartphone die mij verder kan helpen, maar dit kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Voor alle duidelijkheid: ik ben niet op zoek naar een radio app die via 3G verbinding maakt: 'k wil mijn dataverbruik een beetje binnen de perken houden...
Aan die 'antenne' hoeft geen hoofdtelefoon aan te hangen, dus een defect exemplaar zal de honneurs wel waarnemen (al dan niet met de ear plugs er aan).
En schakel over op MV, die 2 gig download krijgt ge op een maand ni op![]()
... ajommoja ...
E Zwet Pouzeke, ne Vanariekogel en een Ouw Sloor
I pointed to the moon, but they stared at my finger ...
een kabeltje van de smartfone naar naviatiesysteem en dan vandaar vie blauwtand naar je helmset?
of gewoon een kabeltje naar ergens, dat als antenne kan dienen, en dan in de instellingen van je smartfone kiezen voor blauwtand als geluidsuitvoer, dat moet toch ook kunnen?
ˇMuchos reciben más de amor que merecen, ninguno tanto como necesitas!
ˇTen cuidado por la bruja!
Normaal gezien als je een bluetooth verbinding maakt met je Androidtoestel en je Bluetooth handset is compatibel om media te streamen dan zal je smartphone vragen of hij media moet streamen naar je BT-headset of niet.
De fm-radio is nu wel weer een apart geval, er bestaan apps die dit waarschijnlijk wel zullen kunnen omzeilen (ik denk Tasker, kunt ge immens veel mee doen maar wel wa ingewikkeld soms :P).
Mp3's zijn zeker een oplossing.
En btw: proximus heeft ook een internet-oplossing, zeer gelijkaardig aan Mobile Vikings. Ietsje duurder en betere dekking
Proximus lanceert nieuw tarief voor mobiel internet | Smart Enough
Zo Smart is die phone dan toch ni![]()
Eerst nen Transalp XV 650 Nu ne Suzuki V Strom DL 1000
Als het de eerste keer niet lukt, probeer het dan eens op de manier van je vrouw
... ajommoja ...
E Zwet Pouzeke, ne Vanariekogel en een Ouw Sloor
I pointed to the moon, but they stared at my finger ...