Heeft er iemand ervaring met deze verwarmde KLAN Independent van 250€ ?
Alvast mijn ervaring:
- 1 Dag na aankoop terug naar de winkel: één handschoen warmde niet op.
Mijn maat was uitverkocht, de dag erop lag een nieuwe set klaar.
- Enkele dagen later: de tiptoetsen van de rechter handschoen werkten amper, heb direct een nieuwe set gekregen.
- Weeral wat later: de linker handschoen kon via de tiptoetsen niet meer uitgeschakeld worden.
Terug naar de winkel: blijkbaar zijn er nog problemen (de lervancier zoekt een oplossing), er werd een nieuw paar besteld dat ik op 30/01 afgehaald heb.
- Vandaag, 6/01 stel ik vast dat de rechter handschoen bij het uitdoen ervan spontaan uitgeschakeld wordt, terug naar af...
Andere:
. Bij regen blijven ze waterdicht en werken.
. Tot -2°C blijven de handschoenen voldoende lang warm (heb handkappen), wanneer 't -8°C is krijgen de duimen 't snel moeilijk.
. De uiteinden (schachten) zijn net 'n cm te kort om goed aan te sluiten op de jas.
. De tiptoetsen zijn moeilijk te bedienen, een bovenliggende bedieningsknop werkt veel handiger.
. Zeer positief is de levenslange garantie op de verwarmde elementen...
ze doen toch al niet moeilijk over een nieuw paar, en ge moet er ook geen weken op wachten
maar kzou daar precies toch ook ni zoveel geduld mee hebben ze![]()
ja man voor 250 euro zou je wel wat andere kwaliteit verwachten hé
[QUOTE=de noot;384650]ze doen toch al niet moeilijk over een nieuw paar, en ge moet er ook geen weken op wachten
maar kzou daar precies toch ook ni zoveel geduld mee hebben ze /QUOTE]
Men doet inderdaad niet moeilijk over een nieuw paar, dat zou pas het toppunt zijn (ik kan misschien het over en weer rijden laten vergoeden. Mijn geduld is ook op, ik geloof niet meer in dit produkt.
Zijn er forumleden die wel tevreden zijn?
Nog nooit gebruikt en na deze topic zal ik deze dus ook nooit aankopen...
Je bent inderdaad een geduldig man! Ik zou alvast proberen je aankoopbedrag terug te krijgen... eventueel zelfs onder de vorm van aankoopcheques?... Als ik me niet vergis is dit wettelijk mogelijk na 3 maal retour...![]()
Inderdaad Gerbings of Oxford, kzal niet zeggen dat je daar nooit een probleem mee kan hebben, maar dan is het eerder uitzondering. Of ga voor een super goedkope (maar lelijke) oplossing en neem stuurmoffen, dit in combinatie van handvatverwarming en je zal geen klagen meer hebben en uw portefeuille zal u dankbaar zijn![]()
'm gonna wake you up early cause i'm gonna take a ride with you.
It's not a big motorcycle,
Just a groovy little motorbike.
It's more fun than a barrel of monkeys,
That two-wheeled bike.
We'll ride on out of town
To anyplace i know you like.
It climbs the hills like a matchless,
Cause my honda' built really light.
When i go in to the turns
Better hang on tight.
I'd better turn on the lights
So we can ride my honda tonight.
http://www.youtube.com/watch?v=WqKi_9p1zks
En toch zijn er die over die KLAN tevereden zijn, namelijk vooral tevreden dat ze die ooit gekocht hebben.![]()
¡Muchos reciben más de amor que merecen, ninguno tanto como necesitas!
¡Ten cuidado por la bruja!
N-ooit![]()
...KMK...