Welkom bij Motorforum.
Resultaten 1 tot 2 van de 2
    750cc
    Merk moto
    honda
    Type moto
    cbr250r
    Bouwjaar moto
    2012

zumo220 gekocht, maar wat nu?

De gps zelf gebruiken voor wat ik hem nodig heb is geen probleem. Maar moet ik hem nu registreren op de garmin website of moet dat nog niet. Ik ken daar bitter weinig van. Ik begrijp wel dat je de registratie moet uitvoeren om kaartenupdates (tegen betaling?) te kunnen doen. Maar moet dit binnen een verplichte termijn na aankoop of kan je dit doen wanneer je er zelf behoefte aan hebt? Zijn er nog andere voordelen aan die registratie of hoe zit dat eigenlijk? Er zit trouwens ook geen gebruikershandleiding bij, enkel een snelstartgids waarbij eigenlijk enkel wat basis bewerkingen worden uitgelegd.
    'm gonna wake you up early cause i'm gonna take a ride with you.
    It's not a big motorcycle,
    Just a groovy little motorbike.
    It's more fun than a barrel of monkeys,
    That two-wheeled bike.
    We'll ride on out of town
    To anyplace i know you like.
    It climbs the hills like a matchless,
    Cause my honda' built really light.
    When i go in to the turns
    Better hang on tight.
    I'd better turn on the lights
    So we can ride my honda tonight.
    http://www.youtube.com/watch?v=WqKi_9p1zks

440
    440 is offline.
    1000cc
    Of ge diene registreert of niet, diene zal daarom niet slechter werken......gijzelf moet weten wat ge er wilt mee doen.

Anderzijds kun je één gratis kaart-update doen binnen de 60 dagen nadat hij voor de eerste maal contact gekregen heeft met de satellieten. Daarvoor moet dat spel natuurlijk wel geregistreerd staan. Let wel, voor die 60 dagen houdt da spel geen rekening met geregistreerd of niet, dus vanaf uwe aankoop en ééns aangezet. Of het ware natuurlijk dat hij al verschillende keren is aangezet voordat ge hem kocht.....dan zoude nog pech kunnen hebben.
    Paar dagen geleden is er een nieuwe kaart-update uitgebracht. Versie is nu 2012.40.
    Is natuurlijk te zien welke versie er momenteel opstaat, ik veronderstel niet hoger dan 2012.20.....of hij zou in minder 3 maanden van de fabricagetafel in uw handen moeten beland zijn.
    Laatst gewijzigd door 440; 12-02-12 om 16:10.

Forum rechten