TCX
idem BMW en Dainese van kwaliteit want da's fabriek dat die dure merken maakt
de prijs is om te lachen naast dainese en BMW
2de paar hier
na 6 jaar dagelijks dragen toch maar ander gekocht
Want mijn botten zijn niet meer waterdicht
Wie heeft er hier de beste motobotten
De mijne huidige zijn van Dainese , welk type weet ik niet meer . de vorige waren ook van datzelfde merk ...maareuh , kende dat nen ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde ...
Ik wil nekeer een ander merk , maar nu ik elken dag praktiseer ...moet het goe gerief zijn .
Shoot !
en al merci voor jullie input eh![]()
TCX
idem BMW en Dainese van kwaliteit want da's fabriek dat die dure merken maakt
de prijs is om te lachen naast dainese en BMW
2de paar hier
na 6 jaar dagelijks dragen toch maar ander gekocht
...KMK...
Na mijn niet zo geweldige eerste Daytona's ( M-Star GTX) toch een tweede iets beter paar aan een langeduurtest onderworpen. Hoewel het tweede paar ook maar zozo uit de test kwam toch een derde paar gekocht. Deze keer een paar Trans Open GTX. Omdat ze de andere niet in voorraad hadden en het dringend was...En een ander paar/merk niet naar mijn goesting was...
![]()
Alleen om te slapen draag ik die laarzen niet. Houden voorlopig stand, net als de zolen wat altijd mijn grootse probleem is. Ik rem nogal veel met de voeten..
Aardig aan de prijs, heerlijke zilveren belettering
en staat geweldig op een chopper of een racebanaan...
't is maar dat ge het weet.
![]()
Laatst gewijzigd door STEFKE; 17-02-12 om 18:29.
Ik ben ook super content van mijn Daytona"s.
Maar wat botten betreft, net zoals schoenen: ze moeten goed passen, goed zitten. Ik heb heel wat botten gepast voor ik er vond die me als gegoten zitten.
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
Ja , ...Daytona ......is dat nu echt zoveel beter dan een ander merk ...
Die van Stefke .....al goed dat ge dat professioneel gebruikt.....350 euro bij RAD ...
Zou IXS goed zijn
Ik wil er niet teveel zot geld aan uitgeven , allee versta me niet verkeerd maar 350 is me echt teveel![]()
Dezelfde dan Stef, een beetje om dezelfde redenen : dikke zool die langer zou moeten meegaan. Enorm meegenomen in mijn geval is dat het één van de weinige types laarzen zijn die aanpasbaar zijn zodat ik met mijn forse kuiten erin kan zonder dat de ritsen uiteen dreigen te scheuren. Draagcomfort is formidabel goed.
Nil volentibus arduum
Ik versta u goed, heel goed zelfs, zelfs mét beroepskorting nog altijd veel geld zenne...Die IXS Madox staan nu precies in promotie en is van horen zeggen goed gerief, voor mij echter te licht en te laag, ik draag graag zware botten met dubbele schacht. Voor mijn Daytona's had ik ook een dubbel laars van IXS, ik denk de Ultra, onwaarschijnlijk goed gerief! Kwam trouwens uit de fabriek van Daytona
volgens P.Q. mijne persoonlijke verkoper/adviseur bij RAD.
Zoals ik al zei, 't is maar dat ge het weet...![]()
in de zomer de chopper boots van richa en in de winter mijn combats is ruim voldoende
Heb de eerste 3 jaar ook met combats gereden, maar heb er wel 2 paar versleten, vooral de linkse door 't schakelen.
Maar ze hebben mij toen wel wa bang gemaakt met 't feit dat combats niet zo geschikt zijn voor als ge valt. De hielen zijn niet zo stevig tegenover deftige motobotten.
Heb mij toen botten van hein gericke gekocht en 'k was/ben daar eigenlijk wel neig content van want ik heb ze nog altijd. Of ze nog steeds waterdicht zijn weet ik niet, ik draag nu meer mijn alpinestars.
Nadeel van die hein gericke is wel dat hun zool snel slijt. Er zit zoiezo al weinig profiel op en 't verslijt dan nog snel.
Ik heb bij eko een paar van rev'it gekocht. 'k weet den type niet meer. Kosten toen iets meer dan oxtars die in de aanbieding waren maar als beton aanvoelden en die rev'it als een paar 's weekse schoenen. Ondertussen meer als 100.000 km verder, beginnen ze er gebruikt uit te zien ( ne keer schoenblink zou helpen) Ik heb er al wel eens klamme voeten in gehad met uren regenrijden, maar 't rare is: meestal niet. Niet luchtig genoeg voor mij om nen hele dag mee op nen buro te zitten... Ik meende iets van een 180euro (in 2008 of eerder)
Don't change the world, change your attitude...