Welkom bij Motorforum.
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32
    125cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    CB1000R
    Bouwjaar moto
    2009
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gele
    385642Je moet wel eerst 20 jaar schadevrij gereden hebben
    ik word er dees jaar 23.... zal nog efkes moete wachten dan

ga toch is kijken bij die site dat hier was gegeven, ook al bij ethias gaan horen, daar zouwek 700€ moeten betalen.... toch ook nog veel he, maar al wel 500 euro goeikopen als bij mercator (zouwe die nu echt 1'ne moto hebben verzekerd aan diee prijs? )

50cc
    Merk moto
    Suzuki
    Type moto
    Intruder VL1500
    Bouwjaar moto
    2006
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de noot Bekijk berichten
    ik word er dees jaar 23.... zal nog efkes moete wachten dan
    Daar ligt al een groot stuk van het probleem. Ik kreeg mijn verzekering bij KBC aan een sterk verminderd tarief (+/- 235 euro/jaar) als ik aan een aantal voorwaarden voldeed, één ervan was minstens 24 jaar zijn...
    Ik had het geluk om aan alle voorwaarden te voldoen, anders moest ik ook meer dan 600 euro per jaar betalen.

125cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    CB1000R
    Bouwjaar moto
    2009
    vind de persoonlijk beetje zever, leeftijd zegt niks
    ik zit sinds men 16'de bijna elke dag, het hele jaar door, op 2 wielen... en die 45km/h heeft ni lang geduurd
    dus denk wel da ik beter overweg kan op menne moto dan iemand van 30 die op zen 28'ste voor den eerste keer op 2 wielen heeft gezeten... maar diee krijgt dus wel een beter verzekering
    ben ook al is de pas afgesneden door nen bompa, volledig in men recht, maar wel ziekehuis in, plaat met 6 bouten in mennen arm
    wil dus maar zeggen, ik rijd heel defensief, ik pak nooit voorrang zonder oogcontact, en weet 99% zeker dat als ik een ongeval doe, ik niet in fout zal zijn

maarja, draait allemaal om statestieken bij die mannen he

750cc
    Tja, en mensen die voor het jaar flixentichtig hun autorijbewijs
    behaalden mogen op alles kruipen zonder enige voorbereiding.
    Maar jaag u daar vooral niet over op want er zijn wel meer
    van die uitzonderingen in ons apenlandje...

1000cc
    Merk moto
    KTM
    Type moto
    990 Adventure
    Bouwjaar moto
    2006
    wil dus maar zeggen, ik rijd heel defensief, ik pak nooit voorrang zonder oogcontact, en weet 99% zeker dat als ik een ongeval doe, ik niet in fout zal zijn

sorry

Ik begrijp nu waarom ge een "goeie" verzekering zoekt...'t Zal nodig zijn vrees ik.
    Nil volentibus arduum

750cc
    Merk moto
    honda
    Type moto
    cbr250r
    Bouwjaar moto
    2012
    vind de persoonlijk beetje zever, leeftijd zegt niks

ben ook al is de pas afgesneden door nen bompa, volledig in men recht, maar wel ziekehuis in, plaat met 6 bouten in mennen arm
    wil dus maar zeggen, ik rijd heel defensief
    Rare conclussie volgens mij. Ge zijt de pas afgesneden en in het ziekenhuis beland maar wel in uw recht gesteld, en daaruit concludeer je dat je defensief rijdt? Ge zijt er vet mee als ge uwe nek gebroken. Kan je op uwe grafsteen laten graveren: "en toch kwam ik van rechts!" Of ik interpreteer ik het verkeerd natuurlijk. Volgens mij is defensief rijden, een ongeluk voorkomen (ongeacht of het je eigen fout is of niet).
    'm gonna wake you up early cause i'm gonna take a ride with you.
    It's not a big motorcycle,
    Just a groovy little motorbike.
    It's more fun than a barrel of monkeys,
    That two-wheeled bike.
    We'll ride on out of town
    To anyplace i know you like.
    It climbs the hills like a matchless,
    Cause my honda' built really light.
    When i go in to the turns
    Better hang on tight.
    I'd better turn on the lights
    So we can ride my honda tonight.
    http://www.youtube.com/watch?v=WqKi_9p1zks

125cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    CB1000R
    Bouwjaar moto
    2009
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raketman Bekijk berichten
    Ik begrijp nu waarom ge een "goeie" verzekering zoekt...'t Zal nodig zijn vrees ik.
    toffe reply van u... terwijl ge mij nog nooit hebt zien rijden...

@riding man:
    heb het inderdaad ni zo goed uitgelegd, toen ik 18 was reed ik als een kieken zonder kop rond, en toen is dat ongeval ook gebeurt
    is nu 5 jaar geleden, maar ik herriner het nog als gisteren, dat paniekgevoel, als diee pipo ineens zonder pinker, anderhalve meter voor u wiel, beslist aan zen stuur te draaien, weten da ge derop ge vliegen
    daarna op de grond liggen, dat gevoel overal, in u buik, benen, kop, onebeschrijvelijk, maar alles doet zeer
    toen mennen arm proberen te bewegen en da ging ni... dat was echt een heel raar gevoel, ik dee mennen arm wel naar boven, maar mennen arm zelf bewoog niet...
    toen heb ik dus iets gedaan dat ge nooit of nooit moogt doen (weet ik nu), heb toen mennen arm vastgepakt en opgetild, toen diee arm zo halverwegen tussen ellenboog en pols volledig plooide, en bot er dus uitkwam ben ik even out geweest, of daar weet ik toch niks meer van
    een vriendin stond daar vlakbij op de bus te wachten, die had het zien gebeuren, en dus mijn ouders gebeld

kwam terug bij, mijn moeder stond daar hysterish te wenen, ik had ook een hele harde bloedneus, en dus kwam er heel veel bloed uit men helm gelopen, en zij dachten dat het uit men oren kwam, maar dat was gelukkig niet

strafste van al nog, toen kik daar lag probeerde diee vuilen bompa nog zen schuld te ontlopen, is hem ni gelukt

maar swat, wat ik dus bedoelde, als je zoiets hebt meegemaakt, blijft da altijd wel in je achterhoofd zitten
    en bijgevolg rijd ik nu dus heel defensief, vorige keer tijdens ritje met collega's de commentaar gekregen "we zen wel op een voorrangsbaan he" omdat ik elke keer vertraagde als er een zijstraat was waar je niet kon zien of er een auto kwam

edit: ben toen ook zotverklaard toen ik nog in de plaaster lag,wa sal wel aan het rondzien was op kapaza en 2dehands etc... 2 dagen nadat ik uit de plaaster was zat ik er terug op
    Laatst gewijzigd door de noot; 23-02-12 om 17:11.

750cc
    Merk moto
    honda
    Type moto
    cbr250r
    Bouwjaar moto
    2012
    @De Noot,

Zo zie je maar weer dat een geschreven zin op een forum soms helemaal anders over komt dan die bedoeld is. Nu snap ik helemaal wat je bedoelt. En inderdaad, na zo een ervaring zal je wel dubbel zo voorzichtig worden.

En de raket heeft dat ook niet zo slecht bedoeld als dat dat overkomt hoor. Tis nooit leuk als men met u lacht, maar ge moet toch toegeven dat het grappig is he?!
    Laatst gewijzigd door the riding man; 23-02-12 om 17:45.
    'm gonna wake you up early cause i'm gonna take a ride with you.
    It's not a big motorcycle,
    Just a groovy little motorbike.
    It's more fun than a barrel of monkeys,
    That two-wheeled bike.
    We'll ride on out of town
    To anyplace i know you like.
    It climbs the hills like a matchless,
    Cause my honda' built really light.
    When i go in to the turns
    Better hang on tight.
    I'd better turn on the lights
    So we can ride my honda tonight.
    http://www.youtube.com/watch?v=WqKi_9p1zks

125cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    CB1000R
    Bouwjaar moto
    2009
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the riding man Bekijk berichten
    @De Noot,

Zo zie je maar weer dat een geschreven zin op een forum soms helemaal anders over komt dan die bedoeld is. Nu snap ik helemaal wat je bedoelt. En inderdaad, na zo een ervaring zal je wel dubbel zo voorzichtig worden.

En de raket heeft dat ook niet zo slecht bedoeld als dat dat overkomt hoor. Tis nooit leuk als men met u lacht, maar ge moet toch toegeven dat het grappig is he?!
    ja nu dak het nog is terug lees, diee post van gisteren, komt het toch wel zo over als jullie dachten
    maarja twas al laat he

125cc
    Merk moto
    Honda
    Type moto
    CB1000R
    Bouwjaar moto
    2009
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firefox Bekijk berichten
    iemand al ervaringen met best4u ?
    heb is geinformeerd, 270eur/jaar
    wa da kan verschillen met ander verzekeringen....

Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum rechten