Eigenlijk nog niks van gehoord voor motoren.......
Maar...."Milieu" ?.....my ass......'t is eigenlijk geld dat ze moeten hebben, en als ze daarvoor het woordje "milieu" als dekmantel moeten gebruiken, dan zij het maar zo.
Als je dan eigenlijk een beetje logisch nadenkt zullen ze volgens mij nog niet zo snel drastiche maatregelen proberen te nemen tegenover motoren; maar ik kan ook serieus mis zijn natuurlijk.
Méér dan 5 miljoen personenwagens tegenover zo'n 400.000 motoren hier in Belgie.....da's dus minder dan 10%.
Als ik er dan van uit ga dat minstens 75% van deze motoren door mooi weer rijders gebruikt wordt, dan schieten er eigenlijk nog een goei 100.000 over bij dagelijks gebruik; het merendeel van de mooi weer rijders zullen geen stukken van mensen gaan betalen voor iets dat ze in feite weinig of niet gebruiken en bijgevolg zullen dan ook de meeste de deur uitgaan.
5.000.000 tegenover 100.000, da's dan dus 2%.......geen getal waar ze fortuinen zullen kunnen gaan opstrijken, ze gaan het liever gaan halen bij die resterende melkkoe van 98%.
Maar zoals ik reeds zei.....ik kan ook serieus mis zijn natuurlijk.

LinkBack URL
About LinkBacks

Antwoord met Citaat
)