ikkem ne zwaren en nen hele zwaren, maar ben zelf ni van de lichtsten dus da moet lukken![]()
baggerbende
![]()
wie zit er hier op forum met nog een oude of jonge LICHTE OFFROADER , om mee te spelen in boerewegels, ...
kwestie dat we tijdens de winter ons es kunnen gaan opwarmen met sleuren aan zo een speelding.
1) TR![]()
PER: XL350 (en ga ik wijselijk houden)
2) ...
been there, done that :suzuki DR650SE '91 , honda transalp xl600v '93, honda XL 250R '83 ,honda XL350 '84
died twice: ktm LC4 640 adv '03 and still living on in pieces
XR650R
ikkem ne zwaren en nen hele zwaren, maar ben zelf ni van de lichtsten dus da moet lukken![]()
...KMK...
Als ik me mag aansluiten, waarom niet
Maar we kennen elkaar nog niet, dus ik denk dat ik wat geduldig moet handelen
Ik ben geen motocrossdeskundige maar ik rij heel graag in niet geasfalteerde wegen hoewel ik de gepaste banden momenteel niet heb.
Ik moet nog een paar velgen voor mijn ktm op de kop kunnen tikken en er veldbanden op plaatsen ...
van waar zijde gij ?Oorspronkelijk geplaatst door Froggy
en waaro zou ge geduld moeten hebben om u eens voor te stellen,
join the madness![]()
been there, done that :suzuki DR650SE '91 , honda transalp xl600v '93, honda XL 250R '83 ,honda XL350 '84
died twice: ktm LC4 640 adv '03 and still living on in pieces
XR650R
IK ben gekweld door een paar zwakke punten :
1- Ik woon in Comblain-la-Tour (oeps, wat is dat voor een naam ? zoek op in Google Map, maar ik ben er zeker van dat meeste van gullie de plek al goed kennen)
2- Ik ben dus een W...a...a...l maar ik spreek heel graag uw taal, met veel fouten mssch maar allez ik doe m'n beste om verstaanbaar te zijn
En de afstand maakt me niet bang, zolang er plezier is te verkrijgen met de moto
Ik rij heel graag met ne paar vrienden uit mijn buurt en wil ook mijn horizont verbreiden en waarom niet met de geheime wegen van Vlaanderen kennismaken, omdat de gewone wegen niet plezant zijn.
Ik heb ook al stage met Aktief gelopen en ben ingeschreven voor die van Zolder de 22/09, de begeleiders vind ik heel bekwaam en hulpvaardig en geduldig ed. Maw verrijkende ervaring
En qua geduld, bedoelde ik dat ik me niet te rap mocht indringen![]()
Deal. kunnen wij eens afkomen voor de geheime wegen van Wallonië ook.![]()
En maak u geen zorgen over uw Nederlands. Sommigen van de SMS/Messenger-generatie hier kunnen er nog iets van leren.
42
in de buurt van comblain-au pont?
kom ik wel is langs gevlogen zo
nix geduld
meebollen
![]()
...KMK...
Awel ik ken dat van de Jazz-festivals begin de jaren 1960. Mijne pa en ma zijn daar naartoe geweest en ik heb dat nog op 8mm film. Ray Charles enz... GreatOorspronkelijk geplaatst door Froggy
A motorbike is for life...not just for summer!
Aha, 't moet kennelijk expliciet ne lichte offroader zijn.
Jammer dan![]()
Nil volentibus arduum