ge gaat mij toch geen goesting doen krijgen om eens een testritje met een Ten te wagen zeker......
ik heb ondertussen een very naked "bike" in de garage hangen![]()
been there, done that :suzuki DR650SE '91 , honda transalp xl600v '93, honda XL 250R '83 ,honda XL350 '84
died twice: ktm LC4 640 adv '03 and still living on in pieces
XR650R
en anders den dezen staat al volledig klaar om te vertrekken, geen andere vering nodig![]()
Trooper gaat da ne lammen bak vinden...
hetgeen hij in frennen gereden heeft had meer poeier en bijlange ni genoeg voor hem trouwens), dan moet het al raar lopen om gelukkig te zijn met nog minder
mijn gedacht hé
ma bon
...KMK...
been there, done that :suzuki DR650SE '91 , honda transalp xl600v '93, honda XL 250R '83 ,honda XL350 '84
died twice: ktm LC4 640 adv '03 and still living on in pieces
XR650R
Awel, ik vind dat wel een karakterbaaske.
En in vergelijking met jouw ex-KTM-eke verwacht ik ook dat die minder reparaties nodig zal hebben, Yamaha kennende, en wetende dat het al een jaren meegaand ontwerp is. OP het salon vond ik daar direct mijn draai op. Maar ja , dat is nog niet rijdend natuurlijk.
Ik ben geen BMW-rijder, maar een motorrijder die niet toevallig met een BMW rijdt.
(Ik weet het, dit is plagiaat van PaulRT, maar ik heb nu eenmaal zelf weinig inspiratie)
die gaat maar pas sinds 2008 mee hoor. En heeft ook zijn kinderziektes gehad:
- carterontluchting: veranderd vanaf '09, onder garantie vervangen op '08
- corrosie aan stekker van regulator/gelijkrichter: lijkt vooral een probleem van montage te zijn, de stekkers worden niet altijd helemaal goed ingeklikt waardoor een vocht in kan. Als ge pech hebt moet de hele kabelboom vervangen worden.
- barsten in ophanging van valbaren: worden gewoon niet meer verkocht
- barsten in ophanging van bash plate: vanaf '10 steviger design uitgebracht
- notoir gebrek aan vet in balhoofd- en andere lagers: blijft een probleem
Kawasaki KLE650A Versys '07 - Yamaha TRX850 '96 - Yamaha WR250F '06 - Suzuki DRZ400E '01 (sleutelprojectje)
roamer... wanderer... nomad... vagabond...
de nieuwe adventure?
Lijkt van banden/wielen meer op m'n smt?